morgen de eerste Iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Hoi! ik hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad. en we gaan vol goede moed het nieuwe jaar in. toch ?

bij mij is deze ronde definitief gestaakt. vanochtend laatste echo gehad en er was niks rijp en allemaal zelfde maat. nu wachten op de menstruatie en dan verder... zucht..

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    He wat balen tunisiana:(

3. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer Tunisiana! Maaaarrr 2015 word ons jaar!

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Meiden nog de beste wensen. Hoe gaat het met jullie allemaal??

5. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    hoi meiden.
    hier gaat het wel goed. ben nog steeds op de menstruatie aan het wachten. weet niet waarom het zo lang duurt en ook niet wat normaal is eigenlijk.
    hoe is het met jullie ?

6. decembergirl

decembergirl Niet meer actief

Gister voor een gesprek naar Zwolle we hadden een afspraak met dr Blankenstijn en er was meteen een fijne klik . Ik moet bij de volgende cyclus bellen om een afspraak te maken op de tweede dag van de cyclus voor een echo ze willen dan kijken hoeveel eitjes er klaar liggen aan beide kanten .Ook moet ik dan gaan bloedprikken dat was in het vorig ziekenhuis ook al gedaan maar niet op het juiste moment dat moet tijdens de cyclus en er niet voor om bepaalde waarde's te bepalen waaronder amh .Ik moet volgende week weer beginne met de nieuwe cyclus dus hoef niet zo lang te wachten . Als die uitslagen bekent zijn dan hebben we op 3 febr weer een afspraak en dan krijgen we te horen wat we gaan doen! Als alle waarde's en echo goed zijn dat wordt dat zeer waarschijnlijk IVF .Mijn vriend krijgt dan de mogelijkheid om op geen vast tijdstip of dag zijn zaad in te leveren zodat ze dat dat kunnen gaan invriezen . Ze zien dat het dat soms wel wil met het inleveren van zaad op de dag dat het moet wel wil lukken omdat de druk dan ook wat minder hoog is omdat er in geval van niet lukken nog ingevroren zaad is .

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Goed nieuws decembergirl, hoe voelen jullie je erbij??
    Wanneer is je nod dan tunisiana??

8. decembergirl

Het is inderdaad goed nieuws we zijn erg blij dat ze ons daar kunnen helpen . We voelen ons er super goed bij ...en gaan zeker doen met het traject . Nu eerst voor een echo en bloedprikken bij de nieuwe cyclus en dan hopen dat dat allemaal goed is zodat we op 3 febr de afspraken kunnen maken voor een verdere behandeling .

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik hoop het zo voor jullie meid..

10. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Spannende tijden voor jullie beiden!

Morgen eerste echo Wies. Succes met slapen vannacht ;) Laat het morgen even weten hoe het was?

Decembergirl super nieuws voor jullie. Fijn dat er een oplossing is, die jullie zien zitten. Wanneer is je volgende cyclus?

Mijn NOD weet ik dus niet?! Zaterdag 27 dec was de laatste keer dat ik orgalutran (eisprongremmer) en de purogon heb gebruikt. Toen waren er een stuk of 5/6 eitjes rond de 11mm. Daarna moest ik afwachten op de menstruatie. Enig idee wanneer ik deze kan verwachten?

11. decembergirl

Nou mijn nieuwe cyclus kan elk moment weer beginnen daar ben ik heel blij mee zelf je voor dat ik het net was geweest dan moesten we nog langer wachten en nu kunnen we al gauw voor een echo en bloedprikken .

12. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Hoe gaat het met jullie?
    ik heb even beetje bij gelezen was een weekje hier niet geweest.
    mij bevalt de rust nu wel even goed maar zou blij zijn als we weer verder kunnen op naar een mooi wondertje al vraag ik me soms af waar we aan beginnen met de ellende op de wereld zoals Parijs trieste zaak...

Decembergirl dr blankenstijn hebben wij ook hele fijne arts heeft dan ook een goeie kennis en is tevens ook sexpsycholoog dus zei kan zich verplaatsen in jullie situatie beter dan een andere arts.

Wiesss hoe is het met jou?

Tunisiana inmiddels al ongesteld geworden?

13. decembergirl

Hallo

Het is inderdaad een fijne arts dat scheelt ook een heel eind !

Wanneer ga je verder verder ?

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hey meiden,hier alles goed. Echo vorige week zag er goed uit hartje klopt gogoedn. Hij groei als kool ;)
    Ik hoop dat jullie snel vooruit kunnen meiden.

15. decembergirl

Hallo

Vandaag weer begonnen met een nieuwe cyclus dus zwolle gebeld om een afspraak te maken voor de echo en bloedprikken ...morgenochtend om 10:45 moet ik er heen . En dan 3 febr horen we of alles goed was en wat we nu verder gaan doen !

16. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Fijn decembergirl succes.

17. decembergirl

Hallo

Gister op cyclusdag 2 voor de afc echo geweest in Zwolle . Hierbij kijken ze hoeveel eiblaasjes (follikels) er in aanleg zijn. Rechts waren er 6 en links 8 dat zag er goed uit zie de gynaecoloog . Ook moest ik bloedprikken voor een aantal waarde's waar onder amh . Nu wachten tot dat het 3 febr is dan hebben we weer een afspraak met dr Blankestijn dan horen we de uitslag van het bloedprikken en hoe we verder gaan .

18. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    hoi meiden. hoe is t met jullie ? nog nieuws ? ik ben nog wachtende op de menstruatie. vervelende tijd. ik kan niks nu.

19. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Balen tunisiana, hier gaat alles goed hoor.

20. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden

hoe gaat het met jullie?
    ik mag morgen weer naar het ziekenhuis en beginnen we als het goed is aan iui poging nr 3! spannend hopelijk 3x scheepsrecht ;)

succes meiden

liefss

Deel Deze Pagina