Heeyy meiden, De inseminatie is goed verlopen manlief had ondanks onthouding van 7 dagen maar liefst 7 miljoen zwemmers!! De insiminatie deed geen pijn en ging mooi vlot ik heb er een goed gevoel bij gek genoeg ben ik bang om zwaar te gaan tillen oid stelll je voor dat dat zaadje nou eruit gaat ONZIN uiteraard maar meer gevoelsmatig he....het is nu 16 dagen wachten spannend hoor ik hoop dat 1x voodoende was en dat we niet op zomer vakantie gaan maar dat de kleine spruit ons zonnetje is. We wachten het maar af he. Miffy heerlijk gevoel lijkt me dat! Mag je dan ook weer naar de kliniek voor de echo? Dat werd mij wel verteld dat alsss io zwanger ben de eerste 12 weken bij hin onder controle sta vind ik wel een heel fijn gevoel... Familie leden heb je het al verteld?? Lijkt me zooo leuk om zulk nieuws te mogen bregen hihi geniet lekker van dit mooie wonder!
Fijn meid27 nu zijn de langste 2 wkn van de maand aangebroken haha. Succes met wachten, ik hoop volgende week naast je te komen zitten op het wachtbankje.
Meid27 fijn om te horen!!! Ik hoop op succes voor jullie. Wachten is het ergste, maar weet nu dat het (wanneer je in de mmm zit) ook voordelen heeft.
Ofniet dat lekker knus ook hihi ik ben nu nog rustig al wil ik het heeeel graag weten of ze elkaar vinden hihi mjah wie niet
Ja echt moeilijke tijd nu. Ik had ook de eerste IUI donderdag. Ben er constant over aan het nadenken/dromen. Maar afleiding helpt zeker goed. Maar kan gewoon niet altijd natuurlijk. Spannende tijd. Ik ben benieuwd. Ga je het testen of pas als je niet ongesteld wordt ?
Jaa superr spannend je hebt er bijna een week op zitten nog ff en je weet meer... ik was van plan om gewoon even af te wachten tot mijn datum tot ik ongesteld behoor te worden nou jaa liever niet uiteraard mijn lichaam heeft me zo vaak in de maling genomen dat ik het geduld maar ff moet opbrengen. en jij kun jij zolang wachten??
Ik ga het wel testen. Ik kan echt niet wachten. Ik denk zondag een test doen. Vandaag buikpijn. Ik hoop innestelingsdag.
Hallo Meid27 wat fijn dat alles goed is gegaan gister succes met wachten . Ik kijk uit naar morgenochtend dan mag ik voor de eerste echo om te kijken hoe de stand van zaken is met de follikels of ze al mooi gegroeid zijn en wanneer de iui gaat gebeuren kan me niet snel genoeg gaan .
Wat een super nieuws, 7 miljoen is echt goed hoor Ik heb inderdaad een afspraak voor de echo in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of ik dan daarna nog een keer daarheen moet of dat ik een verloskundige moet bellen. We zullen het wel horen. We hebben het mijn ouders, schoonouders en zwager en schoonzusje verteld. Vorige keer waren we langs gegaan, maar we hebben dit keer gebeld. Ze waren uiteraard heel erg blij. Mijn beste vriendinnetje weet het ook. Wij zitten natuurlijk in het traject en ik ben er heel open over, dus mensen vragen ook steeds hoe het gaat. Ik hoop dat je wachtweken heel snel om zijn! Hopelijk voldoende afleiding
Wat goed van je dat je er zo open over bent! Ben ik ook hoor...alleen mn schoonouders weten het niet al hebben we daar een perfecte band mee maar agh weet niet als ze er niet naar vragen begin ik er niet over. Idd dan kunnen mensen je ook steunen en ze hebben meestal begrip voor de situatie. Jaa 7 miljoen is wel veel he...ik had ff op youtube een filmpje gekeken wat ee nou zoal gebeurd daar in mn buik als het zich bevrucht uiteraard weet je het wel maar toch wel heel bijzonder om te zien in grote lijnen... Ww hebben er een goed gevoel bij eindelijk sinds 4 jaar een goed ei alleen daar word ik al blij van hihi nu ds rest nog het moet lukken naar mijn idee het iui traject. Hoe voel je je verdee dan misselijk of nergens last van? Liefsss
Pffff valt niet mee vandaag ben er beetje te veel mee bezig voel van alles!! vanmorgen opeens veel afscheiding ik voel krampjes en steekjes in mn buik en mn onderrug is gevoelig betje ongi pijn maar dat hoop ik toch in de vrede niet dat ik nu al ongesteld ga worden.....ben dood moe niet vooruit te branden whahaha misschien ook wel de spanningen van de afgelopen tijd en dat je nu tot rust komt....niemand kan me een antwoord geven het kan alle kanten op.. IK-WIL-ME er niet teveel op focussen maar het gaat vanzelf doordat ik van alles voel dan maar even hier een berichtje schrijven misschien helpt dat een beetje.
hey Decembergirl! wat spannend toch weer!! het is toch altijd het streven naar....een mooi eitje ik duim voor je dat het goed is laat je het nog even weten? succes!
Ik hoop keihard met je mee! maar is de Pregnyl dan al wel uit je lijf als je zondag test? ook voor jou draai ik mijn duimpjes keihard!!!
Ik weet niet of de pregnyl er dan uit is. Maar heb er dus geen info over gehad. Ik ga naar ikazia in Rotterdam. Zondag is dag 11 dus moet met de Early test kunnen.
Op dag 11 zou de Pregnyl uit je lijf moeten zijn Als je een positieve test hebt gewoon 2 dagen later nog een testen voor de zekerheid.
Hallo Nog 1 nachtje slapen en dan morgenochtend voor de eerste echo om te kijken hoe groot de follikels zijn nu ik sinds afgelopen zaterdag ben begonnen met hormonen prikken (fostimon) . Hoop dat ze morgen de juiste grote hebben dat ik pregnyl kan gaan prikken en dan voor de iui kan gaan . Poeh ben zeer gespannen had vanavond dan ook even een spontane huilbui ! We hebben het nog aan niemand verteld waar we mee bezig zijn maar ik denk dat we dat binnenkort toch maar eens moeten gaan doen . Ik hou jullie op de hoogte .....
Succes vandaag Het kan best opluchten als je omgeving weet waar je mee bezig bent MAAKT je zult er ook mensen bij treffen die nieuwsgierig zijn naar hoe zown behandeling gaat en als je dat uitlegt zijn ze halverwege het verhaal alles al kwijt dat kost keer op keer veel energie maar probeer zulke mensen af te doen met een kort antw dat is de moeite niet waard ze kunnen uiteindelijk zelf ook speuren op internet.
Succes Decembergirl! Ik had na 6 dagen prikken vaak mooie eitjes. Dan moest ik 1 dag wachten en de dag daarna Pregnyl zetten! Hopelijk zijn de al goed gegroeid. Wij zijn er ook (heel) open in geweest en ik vind dat ook nog steeds heel fijn.
Spannend decembergirl ik moet morgen voor de eerste meting. Dan verwacht ik maandag nog ern meting en dan woensdag iui zo is mijn verloop meestal.