Thanks Wies! Ik heb ook nog wel een beetje hoop. En vanmiddag de test in het licht gehouden en toen zagen we toch nog een beetje een streep. Verwarrend! Maar inderdaad donderdag nog een keer testen... Wanneer gaat iedereen testen? Spannend zeg. Hoop snel op goed nieuws!
Ja ik weet niet of het Door het licht op de foto kom, maar heb toch het idee dat ik wel iets zie, ben benieuwd naar de volgende test.
Ja, is lastig nu. Want het is al donker dus alleen lampje erop. Maar is wel een dun streepje te zien, kan alleen nog alle kanten op. Ik ga donderdag (NOD dag) nog een keer testen ..
Als je pas zoveel uur na testen een streepje ziet is dat een indroog streepje helaas... Maar het zegt natuurlijk niet dat je over een paar dagen niet positief kan testen
hey meiden spannend he die eerste iui ik heb een cyclus tussen de 32 en 37 dagen. tot afgelopen maart altijd 32 dagen nu schommelt het wat. met de eerste ronden al met dag 11 naar de kliniek geweest voor een fonkelmeting, wel wat eitjes maar veel te klein kom over een week maar terug. nog steeds zo klein dat was balen, kom over vier dagen maar weer terug toen zag alles er goed uit en ze vertelden dat de dinsdag daarop de iui zal zijn, en dat klopte maandagochtend en dinsdagochtend positieve ovulatietest van de iui had ik totaal geen last, baarmoedermond lag goed en er zat genoeg slijm om heen, na zeven dagen wel drie dagen last gehad dat ik ongesteld ging worden rugpijn en lichte buikpijn , drie dagen voor ik ongesteld werd kwamen de klachten weer terug en precies op dag 14 werd ik ongesteld. nu vloei ik wel veel meer en langer dan normaal ik gebruik geen hormonen ik doe het in mijn eigen cyclus. ik heb me voor genomen om de tweede ronden er veel ontspannerd mee om te gaan. ik ga nu ook pas op dag 16 terug voor een fonkelmeting. ik heb even mijn cyclussen terug gekeken en ik zal de eisprong hebben op dag 23/24 hebben allemaal veel succes met de iui en we snel zwanger zullen zijn van een wondertje
Spannend Izzy welkom bij de club! Ook spannend voor jou Tunisiana! Maar ik denk ook dat je te vroeg bent met testen nog even een paar daagjes geduld; ) Ik had afgelopen nacht raar gedroomd werd ontzettend raar wakker moest heen werken en lichterlijk met het verkeerde been uit bed gestapt hahaha beetje chaggie en doodmoe kan 2 dingen doen relax op de bank gaan of me er tegenop zetten en aan de poets in huis gaan...ik zie het nog wel even waar ik zin in heb hihi Hoe is het met jullie verder?
Hier gaat het een stuk beter. Wel nog steeds enorm zere, harde en gloeiende borsten. Verder een stuk meer energie sinds gister, lekker!
Ik was gisteren heel misselijk ik denk veroorzaakt door de utrogestran bolletjes vandaag nergens last van zit de dagen af te tellen tot 21 nov mn nod hihi. Wanneer gaan jullie testen? Decembergirl hoe is het gegaan vandaag.
Ik heb vanmorgen weer getest, een licht ( heel licht) streepje!! M'n test van zondag was Omo wit, dus weet zeker dat dit niet de pregnyl is. Krijg het niet helemaal lekker op de foto...
Joehoeee madelein! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Streepje is inderdaad dun maar wel aanwezig! Wanneer zou je Nod zijn?
haha klopt ja! Ik droomde vannacht dat ik licht positief ging testen, en was er ook van overtuigd dat dit klopte. Wordt ik nog paranormaal ineens ook Maar vond het wel een soort van humor dat er nog een streepje verscheen ook! Nu duimen dat het een voorbode is van iets moois!
Grappig ja dat je dat ook zo droomde en dan ook nog positief test...ik hoop in de vrede niet dat het de pregnyll is want het wel vroeg dat je test 4 dagen voor nod ik kan het uiteraard ook mis hebben Ik moet nog wachten tot volgende week woensdag ga daarvoor niet testen omdat ik weet hoe mn lichaam me voor de gek lan houden Liefss
Zondag heb ik ook getest en die was Omo wit. Zou raar zijn als ie dan 2 dagen later weer opkleurd van de pregnyl toch? Edit: ik ben idd heel vroeg. Ben normaal ook niet van het vroege testen, maar hou het niet meer deze keer...
Hallo Nou ik zou gister de eerste iui hebben maar helaas moest ik die afbellen ! Waar we al bang voor waren gebeurde . Mijn vriend kreeg het niet voor elkaar om het potje te vullen ....te veel druk dat het op dat moment moet ! Beide zeer verdrietig en mijn vriend voelt zich erg schuldig want ja zegt hij je hebt wel alles moet ondergaan zoals prikken en de echo's en nu is het voor niks geweest ! En hij had ook zoiets van we stoppen er helemaal mee want als het elke keer zo gaat met veel verdriet dat wil hij niet ! Maar we hebben gister een goed gesprek gehad en afgesproken dat we er met de volgende cyclus er weer voor gaan ! De eerste keer voor het zaadonderzoek wou het ook niet en de tweede keer ging het wel goed dus we hopen dat het nu weer zo gaat .