Haha! Neemt niet weg dat het nog alle kanten op kan natuurlijk, maar er lijkt in ieder geval wat te gebeuren, en dat geeft moed. Lukt het nu niet dan de volgende keer misschien! Het zou alleen wel een heel mooi kado zijn om op de geboortedag van onze mooie vlinder Sam❤️ zwanger te zijn...
Wat moeilijk en naar decembergirl! Lijkt me ook heel moeilijk voor je vriend. Je moet ook zo onder druk presteren. Ik vind het heel knap van alle mannen waar het wel lukt. Fijn dat jullie goed met elkaar gesproken hebben. Je doet het toch samen. Heel veel succes in de volgende cyclus! xx
Jeetje december girl. Vind het zo vervelend voor je, dit is bij ons ook gebeurd de eerste x dus ik weet hoe je je voelt. Sterkte meid.
Wat een ellende decembergirl! Voor jullie beiden heel vervelend. Mogen jullie het thuis doen? Of moet het in een kamertje in het ziekenhuis? Hier sinds een half uur kramp en steken in mijn baarmoeder, mijn test van vanmorgen zal dus vals positief zijn. Ach dan maar naar ronde 2!
Wow mooie test Madelein. En waarom zou de kramp het verpesten? Kan er toch nog bijhoren? Ik ben benieuwd. Wanneer test je weer? Mijn test vanmorgen was super wit en heb het gevoel dat ik ook weer ongesteld wordt. Helaas.
Ja het kan, maar ik durf eigenlijk niet te hopen. Ben al zo vaak teleurgesteld, en heb nu zo achterlijk vroeg getest . Ik ga morgenochtend weer testen, als die wit is weet ik dat ik niet meer hoef te hopen. Balen zeg. Hoe ver voor nod zit je?
Door de IUI weet ik niet echt, misschien dat de cyclus dan verandert.. Maar de inseminatie was donderdag 2 weken geleden, dus ik denk de NOD is donderdag. Er komt wel al troep uit, en zo begint de menstruatie laatste tijden altijd. Dus deze poging is het gewoon niet. Echt lastig om te geloven dat van de 23miljoen zaadcellen er niet eentje is die het eitje in kan .. Zou echt denken dat het ergens verstopt zit! Grappig dat jij het ook niet kon laten En hoop heb je toch altijd wel (stiekem?). Anders was je er niet meer mee bezig. Gewoon blijven houden! Ben benieuwd morgenochtend. Zal zeker voor je duimen!
Ik hou idd ook 14 dagen erna aan. Shit zeg dat je menstruatie al begonnen lijkt. Al die moeite voor niks! Jullie hadden ook al zoveel zaadjes dus! Mooi aantal! Misschien zijn er wel zaadjes in gezwommen, maar is het daarna hier verder gegaan. Het komt vast goed in een andere poging! Maar het blijft natuurlijk enorm balen. Je wil zo graag, en dan lukt het maar niet. Ik heb nooit testdrang eigenlijk, maar nu is het heel erg. Heb ook al sinds een week na IUI enorm zere en harde borsten. Maakt je ook niet rustiger . Ik laat het weten morgen!
Hallo Allereerst bedankt voor jullie liever reactie's !! We mogen het potje thuis vullen voor dat we naar het ziekenhuis gaan dus dan zou je denken dat gaat wel makkelijker maar dat is helaas niet zo . We hopen op meer succes de volgende keer !!
Wat een spannende tijden hier toch allemaal.... Idd snap je haast niet dan he dat er zoveel zaadjes zijn en dan nog niet lukt ongelovelijk hopelijk volgende ronde meer succes geloof dat we allemaal net voor kerst en oud en nieuw nog een keer kunnen mocht het dit x niet gelukt zijn tenminste mijn kliniek heeft tussendoor een stop...helaas...zijn net zo lekker op dreef mocht dit x niet gelukt zijn. Madelein kan me heel goed voorstellen dat je bang bent bah..ik hoop toch zo dat dit wondertje blijft zitten!
Pffff balen zeg. Snap je toch niet.. hij was zo mooi helder. Echt frustrerend dit. Volgende keer op de nod testen ? Doe ik met je mee !
Hij is wel iets donkerder geworden. Op de foto lijkt ie duidelijker dan gister, maar nog lang niet donker genoeg. Zaterdag maar weer testen ja als ik niet ongi ben voor die tijd
Die test is positief johhh hahaha! Zie tog een streep ben heeeeeeeel benieuwd zaterdag! Geen bloed geeft moed! Komt goed met jou Madelein! Hebben jullie al last van meerdere symptomen? Ik nog niet echt....eerder had ik altijd 2 weken voor mn nod mega zere borsten tepels maar nu helemaal niets wel zijn mn borsten wat voller maar doen niet pijn! verder nergens last van...jullie? Spannend ik moet officieel nog een klein weekje geduld hebben....pompidompidom.. Liefss
Lijkt mij ook een streep is een streep. Maar ik begrijp dat je voorzichtig wilt zijn met hopen. Ben benieuwd voor zaterdag. Bij mij voel ik dat ik ongesteld wordt vandaag of morgen. Dan maar weer prikken en meten. Wanneer ga je testen meid27 ?
ja hallo madelein dit is een streep hoor !!!!!!!!!!!! Spannend meid, ik hoop het zo voor je ik ga duimen. Tunisiana balen weer meid, waarom is het bij ons toch zo lastig he, gewoon moed houden meid. Geduld geduld meid27 moeilijk he' ik kn het hihi.
Hahaha Wiesss grappige reactie idd streep is streep maar idd begrijp de voorzichtigheid van je! pfff mn geduld is verrr te zoeken dit maal wil het zooo graag weten maar ja wie niet! Ik test niet eerder dan volgende week woensdag omdat ik een onregelmatige cyclus gewend ben...maar als ik zondag (dag 42) niet ongesteld ben dan begin ik nog meer hoop te krijgen zou leuk zijn manlief is maandag jarig en een verlaat verjaardagskado is van harte WELKOM
Hahahahaha wiessss . Ik hoop het heel erg. Maar vind de streep nog veeeeeel te licht om heel enthousiast te worden. Wat zijn we ongeduldig he Knap als je idd kan wachten meid27!
Ja ik snap je wel hoor madelein haha. Ben benieuwd naat de volgende test. Ja ik snap t meid27 ik zit de dagen zowat af te kruisen op de kalender haha. Mijn nod is pas 21 of 22 nov, het liefst zou ik een winterslaap gaan doen en pas wakker gemaakt worden als ik zwanger ben haha