morgen de eerste Iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by meid27, Nov 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

Aug 30, 2011
    609
    0
    0
    Slim Tunisiana! Op naar ronde 2 ♡

2. meid27

meid27 Actief lid

Sep 18, 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeyyy meiden

Ik sluit mij aan bij Tunisiana.
    helaas werd ik begin van de middag ongesteld het is nog wat rozig van kleur zolang het nog niet helder rood is heb ik nog een kleinnnn beetje hoop maar morgen is dag 42 dus denk dat ronde 1 niet gelukt is.
    Als dit mn menstruatie is ben ik blij dat het nu komt en niet dat mijn lichaam me voor de gek houd en donderdag pas op gang komt.
    Maar schrok wel heel eventjes maar ook weer te mooi om waar te zijn dat het nu in 1x lukt

Liefss

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    he wat balen meid27, ik blijf nog even duimen.

4. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Hier vanmorgen bruin verlies en nu niks meer. Irritant dat het niet doorzet... Ik wil nu wel door!!

5. meid27

meid27 Actief lid

Sep 18, 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klote he madelein om het maar zacht uit te drukken.
    net ff traantje weg gepinkt he bah wat een teleurstelling weer 3 weken lang prikken waarschijnlijk en spanningen of het ei goed groeit stomme rot spanning...
    we vieren vanavond de verjaardag van manlief dus das wel fijn heb ik geen tijd om erbij stil te staan of iedere x te checken in de wc

6. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Ja balen. Alles voor niks zo voelt het een beetje. Maar ja toch positief proberen te blijven! We gaan samen op naar ronde 2!

7. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    15 dagen na iui, wat moet ik hier nou weer van denken?!

8. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    En na 25 min:

9. meid27

meid27 Actief lid

Sep 18, 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poeh lastig Madelein....heb je nog steeds last van bruin verlies?
    25 min is wel beetje lang ik heb wel eens gehoord dat het dan een indroogstreepje is?

Hier ook beetje vaagjes wel roder verlies dan gisteren maar vind het sorry voor de details beetje waterig/slijmerig bloed zal dat komen van de hormonen ?
    het is nog niet echt heel veel wat er los komt maar ik denk dat ik morgen maar bel voor ronde 2 hopelijk mogen we nog mee doen ivm de feestdagen

10. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    De afleestijd van deze test is 30 min... Dus is binnen de tijd. Geen bruin meer hier.
    Lastig voor jou ook! Geen idee of dat door de hormonen kan komen eigenlijk.

11. meid27

meid27 Actief lid

Sep 18, 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow okej dan zul je denken dat het een positieve test is!
    Misschien ff een zwanger niet zwamger test kopen?

Krijg je de echte zekerheid denk ik

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

Sep 3, 2012
    2,314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik breek hier even in :)
    Mijn testen van Zwanger & Kids -4 dagen voor nod mogelijk- zijn ook nog super licht, terwijl die van de Kruidvat al behoorlijk donker is en de test van Zwanger & Kids -midstream 6 dagen voor nod mogelijk- is echt al flink donker. Dus misschien even andere test proberen?

Succes dames! ;)

13. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Ik ga morgen ff shoppen :). Bedankt voor de tip!
    Deze test is trouwens van sensitest. Ik ga morgen even naar de kV. Ik wil die nooit te vroeg doen omdat ik daar altijd streepjes plas, ook als ik niet zwanger ben. Net testje nog even gepakt, hij is mooi opgedroogd! Ik begin zowaar wat hoop te krijgen hier!

14. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

Nov 3, 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Woww super. Ik wist het wel! Ik ga nog even voor je duimen. Maar denk dat het wel goed zit. Mooie streep.

Jammer meid27. We gaan samen naar de volgende ronde! Wanneer heb je de eerste echo/fm meting ? Bij mij vrijdag.

15. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    @tunisiana: ik vind m nog wel erg licht als ik eerlijk ben... Krijg wel hoop maar durf niet te denken dat ik zwanger ben...

16. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

Nov 3, 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Hmm weet er nog niet veel van. Maar een streep na de nod lijkt me sowieso een goed teken. Wat ga je nu doen dan ? Ander merk morgen/overmorgen ?

17. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Morgen ff cb halen denk ik, als ik het aandurf ;)

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    yeah madelein, ik had hem al in een ander topic gezien net, helemaal super ik ben benieuwd hhoe hij oploopt. Ik wacht morgen weer af ;) ik mag zelf pas op zn vroegst donderdag ( of misschien woensdag) al testen, mijn nod is namelijk vrijdag of zaterdag. Heb wel allerlei kwaaltjes maar dat kan ook van de utrogestran bolletjes komen. Wat me wel opvalt, ik heb reen huidziekte waardoor mijn huid conditie niet optimaal is en die wordt nu ineens met de dag beter en dat was de vorige keer dat ik positief testte ook. Dus ik hoop voorzichtig.

19. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Dank je meis! Ik hoop heel erg dat ie morgen donkerder is... Heb er nog niet zo heel veel vertrouwen in.
    Spannend voor jou ook!! Nog een paar dagen volhouden!!

20. meid27

meid27 Actief lid

Sep 18, 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja we gaan samen naar ronde 2.
    ik bel morgen even denk dat ik morgen al gelijk mag komen aangezien het dan ook dag 3 is en je moet altijd komen tussen dag 1 en dag 3 zou fijn zijn ik ben morgen nog vrij wil het werk niet te vaak belasten heb liever dat ik ze belast als er geinsimineerd moet worden.
    die echo's stellen niet veel voor vind ik.jij wel Tunisiana?

En waarom mag je vrijdag pas?

Share This Page