hond bij je slapen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mahicary, 2 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mahicary

Mahicary Actief lid

23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    hey ik had een vraagje,
    als mijn vriend nachtpost heeft laat ik de hond meestal bij mij slapen.. weet iemand of dit kwaad kan als je zwanger bent?
    xxx

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Als íe maar op de grond ligt denk ik dan. Je moet dit nl. wel af kunnen bouwen. Stel je voor dat hij jouw bed als zijn territorium gaat zien en jij ligt net te voeden. Moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren.....
    Kan me trouwens wel voorstellen dat het veilig voelt. Ik slaap met een bus haarlak naast mijn bed als vriendlief er niet is.....

3. Mahicary

Mahicary Actief lid

23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    neenee dat is het niet.. toen ik hem net had sliep hij altijd bij me.. maar sinds mijn vriend en ik samen zijn doet hij dat niet meer, enkel zo eens een keertje als mijn vriend nachtpost heeft. en 'k heb zo'n echt knuffelbeestje en dan geef ik hem soms als eens de kans nog eens bij mij te mogen slapen. Mijn vriend zei dit niet meer te doen, maar hij heeft nu weer een week nachtpost en de kriebelkes om mijn klein schattig hondje nog eens bij me te nemen is weer hoog :)

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik snap je wel, maar kleine sdchattige hondjes hebben ook kleine venijnige tandjes als ze zich straks bedreigd voelen.
    Verder moet je gewoon doen wat je je ingeeft, maar bovenstaande dus wel in je achterhoofd.
    Het is tenminste geen Wodan.

5. Mahicary

Mahicary Actief lid

23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    nu ik weet wel hoe of wat hij met kinderen omgaat. mijn nichtje is pas 1j geworden, zij is heel veel hier dus ik ken zijn reacties ivm kinderen wel. maar mijn vraag is gewoon of het kwaad kan voor de ontwikkeling of gezondheid van je ongeboren kind. xxx

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het kan iig geen kwaad hoor!

7. Mahicary

Mahicary Actief lid

23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    ok thx :)
    xxx

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik denk ook niet dat het verder kwaad kan. Slaapse!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi als je maar geen hond hebt zoals die van mij ;)
    Vroeger sliep ze ook wel eens bij mij in bed en dan in haar slaap ging ze met haar poten trappen! Ze had dan schijnbaar niet genoeg ruimte ofzo ;)
    Heb een paar behoorlijke trappen van dr moeten incasseren toen ;)
    En toen was het bedslapen voor haar gelijk over hoor hihihihi

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou hem lekker in z'n mand bij je laten slapen, voel je je vast iets veiliger. ;)

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Ik slaap met een bus haarlak naast mijn bed als vriendlief er niet is.....

jij voelt je wel erg onveilig in je eigen huis, of laat je expres alle deuren 's nachts open staan? ;)

12. Niet meer actief

tuurlijk kan dat geen kwaad...

Ik kan alleen maar in slaap komen als ik lepeltje lepeltje lig met mn hond...

Manlief ook hoor, dus wij liggen iedere nacht als een treintje in bed. We waren van plan dit te blijven doen als de baby er is. Zal niet weten waarom ik dat beestje ineens anders moet gaan behandelen.

Wel in de gaten houden natuurlijk, maar goed. ik ga ook niet slapen met een baby tussen ons in. Dus dat zal wel loslopen allemaal...

13. Niet meer actief

ons hondje lag ook weleens bij ons op bed maar aangezien die hond alleen bij mij ligt en ik tijdens mijn slaap zelfs rekening met haar houd, is het niet zo handig. Als ik me dan wil omdraaien en die hond ligt bij me benen dan wordt ik wakker dus kom ik niet aan mijn rust toe... En ze lag niet bij ons voor de veiligheid ofzo want ze is een held op sokken haha

14. Eva85

Eva85 Lid

24 feb 2007
    60
    0
    0
    Het kan geen kwaad, maar jullie moeten niet vergeten dat de hond nu zich gedraagt als jullie kindje, hij staat nu hopelijk voor jullie onde rjullie rang, hij is dus de 3e in de rij...
    zodra er een nieuweling voor hem bijkomt zal hij er alles aandoen om zijn positie te behouden, dat is zijn natuurlijke gedrag.
    Dat hij lief is met nichtjes en buurkindjes enz kan goed want hij weet dat die elke keer weer weggaan...

niet elke hond is zo, maar uit de liefste hond kan dit gedrag komen.
    dus hou hier goed rekening mee.

15. Mahicary

Mahicary Actief lid

23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    ja het zal zowiezo een hele aanpassing zijn, want rond de tijd dat het kleintje geboren moet worden gaan we ook verhuizen.. dus dubbel aanpassen voor ons, MAAR ook voor de hond.. nu ja we zullen wel zien hoe hij erop reageert, dat kan je inderdaad nooit op voorhand voorspellen.
    xxx

16. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Wij slapen ook met de honden in bed. Ga dat ook niet veranderen als straks de baby is geboren. Onze honden weten nu waar ze staan in rang en willen niet in bed liggen om hoger in rang te komen/ willen staan.

Deel Deze Pagina