Ohh ik heb er zo een zin in! De pretecho morgen met 24 weken! 2D-3D-4D pakket **************** Echoconsult (20 min. 2D en 15 min. 3D en 4D) 3 zwart/wit foto's (2D) 3 kleurenfoto's (3D) Geslachtsbepaling (indien gewenst) Fotomapje Baby tijdschrift DVD/Videoregistratie met geluid en deze maand een gratis cd-rom met minimaal 10 fotos van ons kleine spruitje! Ik heb ook nog een kortingsbon van 15 euro gekregen! dus ben helemaal blij en enthousiast!
waar ga je heen? wat kost dat als ik vragen mag? veel plezier morgen, wil jullie weten wat het geslacht is?
De kosten zijn 120 euro (incl 10 euro weekend tarief) Met kortingsbon is het dus 105..... Het is bij baby in beeld....
Thanx Silvie! We zijn ook echt helemaal in de wolken Hey Goddes, hoe was het nou? Lag hij/zij er een beetje goed voor?
Het was hardstikke leuk.. alleen wilde onze kleine meid niet meewerken! Benen helemaal gestrekt voor het lichaam langs en de voeten voor haar hoofdje + de handjes er ook nog bij.. Dus 28 december hebben we herhaling van het 3D gedeelte! Dus daarna pas fotos!