Chicco goedenacht Maan projector

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Carro, Oct 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carro

Carro Lid

Jan 5, 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand ervaring met de Goedenacht projector van Chicco?

Dit welterusten maantje voor aan het kinderbedje te bevestigen wiegt je kindje met magische lichteffecten en zachte muziekjes met klassieke melodieën.

Gaat deze projector vanzelf uit of moet je deze zelf uitzetten?
    Kun je ook tijd instellen bijv. dat hij na 10 minuten uitgaat? Ik kan dit nergens vinden op internet.

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Is gewoon dat maantje met knuffel poppetje eraan toch? Je hebt stand uit, aan met zacht knipperend lichtje en zacht knipperend lichtje zonder muziek. Het muziekje is suf maar mijn oudste vind hem nog steeds leuk en zet hem zelf aan. M'n jongste bijna 2 mnd is niet echt geïnteresseerd nog hihi
    Batterijen gaan snel op dat vind ik wel. Verder tja m'n oudste kan niet zonder dus wel een aanrader!

3. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Oh inderdaad hij gaat van zelf uit incl het lichtje!

4. Novy4

Novy4 Actief lid

Mar 21, 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Wij hebben hem ook voor ukkie , maar nog niet in gebruik :)
    dacht gelezen te hebben dat hij inderdaad vanzelf stopt .

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    2,165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben er zo blij mee. En hier gaan de batterijen heel lang mee. Misschien ook omdat ik het lichtje niet aan heb staan. Hij gaat na meen 17 min automatisch uit. Waar ik het meest blij om ben is dat hij reageerd op het gehuil van mijn zoontje die de avonden en nachten erg onrustig is. Vaak wordt hij dan weer rustig en valt hij vanzelf weer in slaap.

6. DingDong

DingDong Actief lid

Dec 1, 2011
    154
    0
    16
    Wij hebben hem ook en ik vind ook dat de batterijen vrij lang mee gaan. Hij gaat vanzelf uit, zowel het lichtje als het geluid. T is een klassiek muziekje. Het enige nadeel vind ik dat hij schokkerige geluidjes blijft maken als de batterijen op zijn. Kom je 's ochtends op de kamer, ligt dat ding al de hele nacht alleen de eerste toon van het muziekje te spelen:)

7. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Jaaa als hij op is blijft hij hangen idd! Dat m'n dochter hem dan nog niet door d'r kamer smijt vind ik knap! Zou er gek van worden hihi

Share This Page