Hallo, ben even nieuwsgierig : Klopte jouw voorgevoel m.b.t het geslacht? En de voorgevoelens van mensen om je heen?
Ditto. M'n moeder dacht aan een meisje maar m'n vader juist aan een jongen. Ik denk dat de wens hierbij een rol speelde dan ze doorhadden.
Dat zou wel kunnen ja. Mijn moeder hoopte op een meisje, gezien het feit dat mijn beide broertjes autistisch zijn en dat jongens meer kans hebben op autisme dan meiden. Maar iedereen in mijn omgeving wist ZEKER dat het een jongen was, dat zei mijn gevoel ook. Iedereen sprak al over mijn ZOON, en als ik dan zei dat het ook een meisje kan zijn, kreeg ik een schuddend hoofd te zien, want dat kon gewoon niet, het was een jongen, aldus mijn omgeving. De vriend van mn moeder had zelfs al jongenskleertjes gekocht voordat ik de echo had gehad. Niemand twijfelde (op mijn moeder na), het was gewoon een jongen, en daarmee basta!
Mijn voorgevoel klopte, in mijn omgeving was het verschillend. Maar mijn voorgevoel was heel erg sterk. En ik had ook nooit meer op mijn gevoel durven vertrouwen als het een meid was geweest, zo zeker wist ik dat het een jongetje was. En dat was niet omdat ik zo graag een jongetje wilde, want dat maakte me echt niks uit. x Linda
Ik heb altijd gezegd dat mijn eerste kindje een meisje zou zijn en toen de gynaecoloog zei dat het een meisje is,werd mijn gevoel alleen maar bevestigd(Ben er in elk geval super blij mee ) Het was echt een gevoel. toen ik pas met mijn man samen was heeft een vriend van hem ook tegen mij gezegd dat ik een dochtertje zou krijgen En mijn zus en moeder hadden ook het gevoel dat het een meisje is
toen ik mijn posi test in mijn handen had, wist ik gelijk dat het een jongen was, vriendlief wilde liever een meid hahaha maar die is helemaal verkocht hoor nu...
Hier ook een goed voorgevoel, ik had al slingers en ballonen gekocht blauwe en roze, ik had de roze bovenop gelegd, en dat was ook zo met de namen we hadden een ooievaar in de tuin met de naam ik had 2 bordjes gemaakt sam en sil. sam lag bovenop. ik dacht die hebben we nodig. en het was waar.
ik had een gevoel dat we een meisje kregen en dat is ook zo. in de omgeving dacht de ene 1 jongen en de ander 1 meisje.
Had echt zo'n voorgevoel van het word een meid. Daarna zei m'n omgeving het ook, had een ronde buik, dikke kont puisten hield vocht vast enz haha. Bij de echo konden ze niet zien wat het was(had dr beentjes ervoor) haha netjes he. En bij deze zou ik het nog niet weten, draag wel ieds anders als in het begin van m'n dochter, ik zie het wel jessica
Bij mij klopte mijn voorgevoel ook! Ik was er stellig van overtuigd dat het een jongetje was, de anderen van de familie ook! Ik wou ook dolgraag een jongen hebben misschien dat ik daarom zo overtuigd was maar toch klopte het!