hoi allemaal, Vandaag een echo gehad met 12 weken en 6 dagen! Nu ben ik natuurlijk ook ERG nieuwsgierig of jullie hier een nub op zien. Het kleintje lag er soms erg eigenwijs bij haha, dus dit is de duidelijkste foto van de zijkant. ( foto op de kop gemaakt, want hij/zij lag op de kop haha)
bedankt voor jullie reacties!! Ben wel benieuwd naar wel "streepje" jullie kijken waaruit jullie opmaken dat het een meisje is. Ik zie het gewoon echt niet haha!
Zo zie ik het... Rode lijn is de stand van de ruggegraat Gele lijn is de stand van de nub (de nub zit net onder het lijntje) Hij wijst naar beneden ten opzichte van de ruggegraat dus een meisje
Loezzz: Bedankt voor je uitleg! Anz87: Nog bedankt voor je reactie. Ben zo benieuwd of jullie gelijk hebben! Jullie denken er allemaal hetzelfde over dus haha. Nog een paar weken en dan weten we het!
Ik zou de lijn van het ruggetje zo zetten ...... (dus niet alleen de stand van de kont pakken) Bekijk bijlage 221812 Maar dan nog blijft het een meissie hoor