Morgen echo in UMCG ipv 26 okt

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by , Oct 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

heb vanmorgen UMCG gebeld en mn afspraak van 26 okt verplaatst naar morgenmiddag
    inverband met onzekerheid en ietsiebietsie afscheiding met bruin sliertje erin steeds
    inverband met eerdere miskraam en onzekerheid wilde ik graag eerder komen want ik wil niet nog ander halve week in onzekerheid zitten

vanmorgen huisarts geweest had geen blaasontsteking zat wel wat bloed in urine zei assistente ...en ze zou nu overleggen met arts over middel tegen obstipatie want kan moeilijk of helemaal niet naar toilet terwijl ik wel moet hoop dat het dan opknapt want dit is geen fijn gevoel ook

heb wel ietsie zeurderig gevoel in buik maar verplaatst steeds dan weer zijkanten dan weer midden dan weer liezen ...kan het niet echt plaatsen en kunnen ook darmen zijn die opspelen

maar op een gegeven moment word je nerveus en weet je het niet meer waar je wat moet plaatsen en wat je moet voelen
    heb wel inleg kruisje onder maar daar zit steeds niks in is alleen heel af en toe dat ik die afscheiding zie

morgen weet ik meer hoop dat alles goed is

liefs kaley

2. Britt16

Britt16 Actief lid

May 18, 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi Kaley,

Jeetje wat vervelend voor je. Gelukkig kun je morgen al terecht!
    Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus kan je geen tips geven of iets geruststellen. Had het graag gedaan...
    Hoop dat alles toch goed zit, en zal voor je duimen.
    Heel veel succes morgen!

Liefs Britt

3. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

Oct 10, 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi kaley wat vervelend die onzekerheid maar goed dat je er morgen heen kunt....heel veel suc6 morgen ;)

4. Niet meer actief

dank jullie wel

ja heb geen buikpijn meer krampen van het niet naar toilet kunnen maar wil toch even echo zodat ik me minder zorgen ga maken

ben blij dat ik morgen er heen kan word je toch weer een beetje geruster van

ik heb het niet constant die afscheiding maar toch je wilt het niet zien logisch het maakt je onzeker

liefs kaley

5. bette

bette Actief lid

Jan 8, 2007
    102
    0
    0
    Fijn dat je morgen terecht kunt. Ik hoop dat je een mooie echo te zien krijgt.

Ja lastig he die darmen. Ik neem, als ik er last van heb, een aantal dagen een paar gedroogde pruimen per dag en dat lijkt te werken.

Ik herken je onzekerheid, zo vermoeiend. Ipv van genieten van mijn zwangerschap ben ik alleen maar op zoek naar bevestigingen. Vanavond heb ik daarom ook weer een echo.

Laat je weten hoe het is gegaan?

6. Niet meer actief

ja hou jullie op de hoogte morgen ben ik 6 wk en 3 dg zwanger volgens de berekening in het ziekenhuis en zij zullen het wel weten

zodra ik morgen iets weet laat ik het hier weten
    hoop dat alles goed is en dat we in ieder geval vruchtzakje krijgen te zien misschien ben ik wel zwanger van tweeling aangezien ik ook al een buikje heb we zien het morgen in ieder geval dan ben ik wat geruster net weer naar toilet geweest en nu was er weer niks komt heel enkel even maar meer wanneer ik pers omdat ik nodig moet ....

liefs kaley

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar: onderzoeken en echo's. Graag goed kijken waar je iets neerzet!

Heel veel succes morgen!

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Succes morgen!
    Hopelijk is alles goed met jullie beebje!

Liefs Dais..
    -x-

9. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    succes meis!

Share This Page