Wanneer mogen jullie om 1e echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jongemoeder, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Hoi hoi,

Ik was benieuwd wanneer jullie voor de 1e echo mogen?
    Ik mag over 2 weken dus als ik 10 weken ben...
    Ben wel erg benieuwd hoor, ook omdat ik nergens last van heb behalve dan dat ik erg gevoelige en mega borsten heb!!
    Maar voor de rest voel ik me dus helemaal niet zwanger dus ik kijk erg uit naar die eerste echo dat we dan hopelijk eindelijk het hartje zien kloppen, dan wordt het meer werkelijkheid denk ik...
    Iedereen trouwens gefeliciteerd met zwanger zijn!!

Groetjes.

2. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik was 10 weken en 6 dagen toen ik ging. Ik kon toen al goed alles zien, hij bewoog ook met z'n handjes. Zat ik daar met tranen, terwijl ik normaal echt heel nuchter ben. :)

Het word inderdaad heel echt als je zo'n echo ziet, ik zat dagenlang naar de foto te kijken :) Veel succes over twee weken!

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik met 7 weken al, en vond het toen wonderbaarlijk al een kloppend hartje te zien. en daarna weer met 9 weken, 15 weken en nu 20 weken weer. (wel medisch hoor)

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    met 6 weken;)
    vanwege onregelmatige cyclus

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik met 8 weken, maar dat was omdat ik bloed had verloren en een mk hiervoor had gehad.
    nu 2e echo over 2 weken als ik dus 12 weken ben, dat is dan de reguliere termijn echo

6. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    met 7 weken
    hartje zien kloppen klein zeepaardje was het net
    met 9 weken en 2 dagen en toen was het echt al duidelijk een klein babytje al was niet alles in verhouding.Geniet er lekker van en als het mag film het ;) kan je thuis nog even nagenieten.

7. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Me 2. Zag alleen een knipperend hartje heel klein maar toen al verliefd. :D

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik had een echo met 7 wk +1dg vanwege positieve zwangerschapstest, 11 wk +5 dgn kijken of alles in orde was (vanwege eerdere miskraam met 12 wk ong) en toen de 20 wk echo.

Toevallig gister nog even snel gezien op echo in het ziekenhuis bij controle over krampen in mijn onderbuik (dit kwam doordat de kleine met zijn hoofd naar beneden ligt precies in t midden, lekker gevoel NOT ) :D

9. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Met 12 weken en 1 dag, we moeten dus nog even wachten, helaas! Ben wel heel benieuwd en hoop dat alles goed is.

10. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Met 12 weken en 1 dag, we moeten dus nog even wachten helaas. Ben heel erg benieuwd of alles goed is.

11. appelthee

appelthee Niet meer actief

vandaag over een week
    * spannend *

12. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Onze termijn echo was met 10+6 (dacht zelf voor de echo 12 weken). Dan de "20 weken echo" met 20+4 en met de pretecho ben ik precies 29weken :)

Spannend allemaal!!

13. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik mag al met 7 weken en 5 dagen. Mijn man en ik liepen bij de gynaecoloog, omdat ik na ruim een jaar nog niet zwanger was. Nu ben ik een half jaar later toch spontaan zwanger en de gynaecoloog wil me graag zien voordat hij me naar de verloskundige stuurt. Ik vind het uiteraard helemaal niet erg! Misschien kan ik dan pas écht bevatten dat ik zwanger ben ;)

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik mag met 9 weken en 3 dagen voor de eerste echo. Ondanks dat ik weet hoe het is om je kindje te zien, is en blijft het toch heel spannend en leuk. Nu die 13 dagen nog door zien te komen haha.

15. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik was 9 weken zwanger toen we de 1e echo kregen

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
  17. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Ik ben inderdaad heel benieuwd! Bij mijn eerste zwangerschap had ik de 1e echo met 9 weken.. Ik kan niet wachten en filmen hoeft niet want onze huisarts heeft zelf een echo apparaat en dus krijg ik elke controle een echo wat hij dan vast legt op een dvd!! Dus dat is helemaal super!!

Groetjes..

18. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Ik heb morgen mijn eerste echo.
    Vind het erg spannend omdat het de vorige x mis is gegaan en we kwamen daar achter bij een echo.(bij 8 wk en 5 dagen gestopt en ik was 10 week zwanger).Ik hoop echt dat het goed gaat morgen.

De rest van de dames die nog even moeten wachten,succes!

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik mocht met 8 week omdat ik onregelmatige cyclus had. Ze kwam toen trouwens op 7 week terwijl ik dus al 8 week was. Met 10 week en 4 dagen mocht ik nog een keer om het zeker te weten toen kwam ik dus op 10 week en 4 dagen en klopte het allemaal.

Maar spannend meid zo'n eerste echo

Gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan!!!

20. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    wij mochten met 9 weken, direct ook een intake gehad (zijn nu 25 weken, lukt niet om banner te plaatsen grrrrrr)

Deel Deze Pagina