Jippie! Gisteren hebben we de pretecho gehad en eindelijk weten we nu wat het geslacht is! Met de 20 weken echo wilde ze het niet prijs geven.. Maar nu.. Kan ik ROZE shoppen! Ow ik ben zo blij! Zo dit moest ik even kwijt...
Joeppieeeeee gefeliciteerd ! Leuk hoor een meid.. worden steeds meer meiden geboren valt me op , Nou geniet er van en veel plezier met shoppen he..
hoi pioen, gefeliciteerd! dat wordt roze pioenrozen kopen voor jezelf veel plezier met roze-shoppen! ik zorg overigens wel voor wat tegenhangers van al dat roze, want bij mij is de derde jongen op komst groetjes esther
Gefeliciteerd... Wij weten ook wat voor een geslacht ons frummeltje heeft maar dat houd ik nog ff geheim aangezien er wel eens mensen die ik ken mee kunnen lezen... beetje jammer dan haha... Veel plezier met shoppen, heb ik de dag na de 20 wkn. echo ook meteen gedaan hahaha Liefs Nelleke
He hallo Pioen! wat leuk! Een meisje,stiekem hoop ik ook op een meisje,na 2 boys lijkt ons dat ideaal! Bij de 20 weken echo had onze kleine,net als bij jou ook geen zin om het prijs te geven. vrijdag een pretecho! geniet van het mooie weer! liefs Ilona
he pioen gefeliciteerd dat je een meisje krijgt pioen ik ben zelf nu 16 weken , en zag bij een van je foto dat je al toch een buik heb ik heb nog niks! , soms maak ik me best wel zorgen over , iedereen heeft zo mooi buikje al
Meid dat komt echt vanzelf hoor, ik had al snel een flinke buik..De een heeft het nu eenmaal sneller dan de ander. Die buik krijg jij ook hoor! Even geduld nog..