Morgen echo met 5w4d

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Smnee, Aug 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hai dames,

Afgelopen dinsdag heb ik een echo gehad met precies 5 weken. Hierop was een vruchtzakje te zien na goed kijken. Ik heb van dinsdag tot gister last van kleine bloedingen, dun helder bloed. Het is voornamelijk na plassen of bijvoorbeeld tillen. Ik zit dus rustig op de bank en vanmorgen was het echt minimaal.
    Morgen heb ik weer een echo om te kijken, maar wat kan ik verwachten met 5 weken en 4 dagen?
    Heb wel een goed gevoel bij deze zwangerschap, maar het bloeden bevalt me uiteraard totaal niet.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,934
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Tja. Met geluk zie je een vruchtje maar ik zou me daar niet op vastpinnen. Dan kan het alleen maar meevallen.
    Als er niks te zien is kunnen ze de vruchtzaj opmeten of het overeen komt met de duur.

Ik had met exact 6 weken een lege vruchtzak zonder dooierzak. De vruchtzak was ook maar 5 weken groot.
    1 week later een dooierzak, vruchtje met kloppend hartje en netjes 7 weken groot.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien iets meer idd dan je laatste echo....
    Hoop dat je bloeding onschuldig is meid...

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

#4 Smnee, Aug 16, 2013
    Last edited by a moderator: Aug 16, 2013
    Ik hoop het ook echt. M'n gevoel zegt ook dat het goed is! Ik had me alleen een mooie roze wolk voorgesteld ipv onzekerheid als je naar de wc gaat.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou fijn dat je gevoel goed zit ;)
    Het kan ook gewoon onschuldig zijn natuurlijk....maar hou rekening met beide kanten ;)

Ik hoop dat je meer te zien krijgt nu dan alleen een vruchtzakje....maar als die maar al eens gegroeid is ;)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja precies:) af en toe zie ik het niet meer zitten hoor, maar grotendeels heb ik een goed gevoel. Morgen weten we al meer als het goed is

7. soeee

soeee Niet meer actief

Spannend Smnee, ik zal voor je duimen :)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zal aan je denken.....zou toch wel heel erg zijn als er iets mis was nu :(

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dankje soeee.
    Ja lov, ik werd ook ff heel verdrietig van. Eindelijk de verwijzing binnen, toch zwanger en dan nog niets.. Om even lekker te pesten:(
    Ik laat het morgen weten:)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

en weet je al iets.....?

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hopelijk is het onschuldig

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Shame on me:)
    Op de echo was wel iets te zien, maar ze kon het niet met duidelijkheid zeggen. Heb bloedgeprikt en de waardes waren perfect! De 30e een echo met 7w3d:)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat zag ze dan wel op de echo?

Nou als je waardes al eens goed zijn!! Spannend!!

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het ringetje(vruchtzak) was te zien, maar het was nog zo klein.

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

Aug 6, 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Smnee,

Ik wilde even delen dat ik bij mijn zwangerschap meerdere keren helder rood bloedverlies heb gehad en soms ook best veel, maar mijn kleine meid ligt nu lekker in bedje te slapen.. Duim voor je!! Succes met alles..

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou dan hopen we op een mooi kloppend hartje binnekort!
    HOu me op de hoogte wil je

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dankje stina:) heb nu al een tijdje geen bloed meer verloren en voel me echt zwanger. Als de echo volgende week goed is dan ben ik helemaal gerustgesteld.

Lov: doe ik :)

Share This Page