De titel zegt het al... morgen hebben we een echo en ben nu ruim 7 weken zwanger. De echo kon zo vroeg omdat ik 2,5 maand geleden een miskraam heb gehad met 6 weken. Nu heeel erg onzeker, is het wel een vruchtje, zit er wel iets, enz,enz... Wat kan ik verwachten van een echo met 7 weken? Wat kunnen ze dan al zien? Klopt er al een hartje?? Ze gaan volgens mij een uitwendige echo doen, maar dat weet ik niet heel zeker... Pff... was het maar morgen, vind het zooo spannend!!
hayy ik had ook een echo met 7 weken en 2 dagen. Niet vanwege een miskraam maar dat doen zij altijd zo vroeg. Ik had een inwendige echo, en ik hoorde het hartje al kloppen zo bijzonder is dat! Verder zie je niks bijzonders alleen een rondje.
Ik heb ook bij 7 weken een echo gehad in verband met eerdere miskramen. Het is niet altijd met zekerheid te zeggen of je een uitwendige echo krijgt of een inwendige. Mijn VK zei dat je het meestal niet zo goed kan zien bij een uitwendige. Bij mij was er uitwendig gelukkig wat te zien. ik heb ook een inwendige een keer gehad. Nu was er een klein boontje te zien met een kloppend hartje. Morgen heb ik mijn eerste termijn echo, hopelijk is er nog steeds een kloppend hartje te zien. Het blijft altijd spannend, zeker wanneer je al eerder een miskraam hebt gehad. Heel veel succes met je echo! Het is ook al heel bijzonder om zo'n boontje te zien met een kloppend hartje, voorstellend dat het pas 2 cm ofzo is.
Ik heb morgen ook m'n eerste echo bij 7 weken en 3 dagen . Het kwam zo uit omdat m'n vriend dan ook mee kan (avond spreekuur)
Ik had ook mn 1e echo met 7 weken, inwendig, hadden eerst uitwendig geprobeerd maar nauwelijks te zien.. Was een klein boontje/wormpje met een kloppend hartje, dat was wel mooi om te zien Gisteren weer echo gehad met bijna 11 weken en daar zag je al een echt mensje!
Hier net nog een echo gehad met 7 weken en hetzelfde als bij de dames boven mij. een vruchtzak, dooierzak en vruchtje met kloppend hartje (inwendig). Probeer wel echt met een volle blaas te gaan, iets van een liter water drinken van te voren dan heb je de meeste kans dat ze uitwendig iets zien.
Ik heb met 8 weken een echo gehad. Hoefde niet inwendig, maar kan wel zo zijn dat als je baarmoeder naar achter ligt gekanteld, ze dan wel een inwendige moeten doen. Foto is met 8 weken en een super duidelijk kloppend hartje!!!
Bedankt voor de reacties allemaal!!! Wat een mooie foto's, hopelijk heb ik er morgen ook zo een!! Fijn dat er al een hartje te zien is, ben zoooo benieuwd!!!
Ben heel benieuwd mamahil. Ik heb donderdag mn eerste echo. Ben dan 7+1. Ook zo vroeg vanwege een mk in augustus... Succes meid! Het is idd heel spannend!
Hoi Baukje1985, Spannend! Khoop voor je dat de echo goed is! Moeilijk om erin te geloven he als de miskraam nog zo vers in het geheugen ligt... Maar ik denk dat we als we een goede echo hebben we wel iets meer vertrouwen hebben! Ik laat het morgen weten! Jij heel veel succes donderdag!!
Klopt mamahil, het is heel moeilijk om erin te geloven. Ik zeg de hele tijd: ik moet het eerst nog maar eens zien en dan letterlijk. Maar idd als de echo donderdag goed is dan groeit het vertrouwen denk ik wel meer. Heb 'gelukkig' wel meer symptomen dan met de mk. Maar weet inmiddels wel dat dat geen garantie is... Ik hou je topic morgen in de gaten en ik laat het donderdag ook even weten!
Net terug van de echo.... Prachtig wondertje gezien met een kloppend hartje!!! We zijn zoooo blij!!! Eindelijk voorzichtig gaan genieten! Het was trouwens een inwendige echo, ze zei dat er op deze termijn uitwendig nog niet teveel te zien is...
Dankjewel!! Kan mijn geluk nog steeds niet op, wat een enorme opluchting! Nu hopen dat het goed blijft zitten!! De volgende echo is een termijnecho, heb ik over 4 weken dus met 11 weken zwangerschap