Ik vind het zo spannend. Straks als de echo helemaal goed is, dan ben ik praktische de 3 maanden eindelijk voorbij. Ik zal straks denk ook nog wel onzeker zijn over dingen tijdens mijn zwangerschap, maar ik denk (en hoop ) minder als deze eerste 3 maanden. ik hoop zo dat ik straks mijn kindje zie, met armpjes, beentjes, kloppend hartje etc.(hartje heb ik al zien kloppen met de echo van 6w en 5d) Ik ben wel bang dat het misschien niet goed zit. Heb totaal geen zwangerschapskwalen meer sinds 2 a 3 weken. En heb af en toe kramen in mijn buik en sinds het begin van de zwangerschap al gigantische rugpijn. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus misschien hoort het er allemaal wel bij maar ookal was het de 3e denk dat de meeste de 1e 3 maanden het spannends vinden.
Geen goed nieuws! Het hartje klopte niet meer. Het is gestopt bij 8 weken en 4 dagen. zo'n beetje toen mijn zwangerschapskwalen ineens verdwenen. Ik loop dus al 3 weken rond met een dood vruchtje in mijn buik. Wat er nu gaat gebeuren weet ik niet. De verloskunige zou me vandaag bellen en dan hoor ik meer... Ik ben echt zo verdrietig. Voor niemand is het natuurlijk leuk als zoiets gebeurt, maar voor mij duurt het nou waarschijnlijk nog wel 3 jaar ofzo voor ik misschien weer aan kinderen kan beginnen. Mijn vriend had me namelijk door deze zwangerschap in de steek gelaten. Het was niet gepland, maar zo gewenst! Het liefst word ik hierna gelijk weer zwanger *snik*
Oh Bloempje, het is echt vreselijk. Ik voel zo met je mee. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, was ook bijna 12 weken zwanger, maar het vruchtje was ook gestopt met groeien bij 8 weken en 4 dagen. En geen hartactie, en ook bij mij verdwenen geleidelijk alle symptomen. Maar ik had wel bruinverlies gehad. Heb jij helemaal geen bloedverlies gehad? Ik wil je veel sterkte wensen meid.
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Ik heb een bericht geplaats bij miskraam. Onderwerp: Bezig met miskraam, maandag curretage. Daar leg ik alles duidelijk uit in een verhaal.