Hallo allemaal, Ik zou eigenlijk met 8 weken een vroege echo krijgen maar omdat ik een voorgeschiedenis heb; 2 x mk en bm ontsteking die ondanks 5 ab kuren niet over wou gaan, toen mirena verwijderd en zijn klachten wel verdwenen. Nu wat klachten; vervelend gevoel boven rechter lies soms gecombineerd met felle steken, pijnlijke plek in onderbuik en pijnlijk vervelend gevoel onderrug. Dus de vk toch maar gebeld en nu wil ze me morgen al langs laten komen voor een echo (6w1d) om iig te zien of het op de juiste plek zit. Ik weet dat het inwendig zal zijn maar wat kan ik verwachten dat ik zie?
Ik heb mijn eerste echo met 6 weken gekregen. Er was een vruchtzakje te zien met daarin een wit vlekje waarin een bloedsomloop te zien was. Je zult dus nog geen duidelijke vormen zien maar een kloppend hartje was bij mij wel te zien. Maar dat is ook afhankelijk van de echoscopist
Oke Dank je wel! Omdat ik niet weet hoe mn ccyclus is kan t ook best zijn dat ik minder ver ben maar vk gaat uit van cyclus lus 28 dgn