hoi allemaal hier vanmiddag de echo gehad en alles zag er goed uit voor 5 weken en 2 dagen, we mogen over 3 weken weer terug komen
dank je wel over 3 weken hopen we een kloppend hartje te zien we gaan weer de spanning in hoe waren de andere echo's
hier vandaag de 3d echo..en waarschijnlijk krijg ik te horen of mn placenta nu wel naar boven is zodat ik geen keizersnede hoef..i hope so
@behappy gefeliciteerd en nu lekker genieten laatste weekjes in ontzettend fijn nieuws @ladyw ik ga voor je duimen dat alles op zijn plaats zit laat je het even weten
Jaaa hier ook de 20 weken echo gehad en alles is helemaal goed ennnnnn wat we nog niet wisten was het geslacht en we krijgen een meisje!!!!!!! zo gelukkig
pff de placenta is vanvoor de uitgang..ligt nog net TOT de uitgang..dus komt helemaal goed zei de verloskundige en ons boefje lag tijdens de 3d echo elke keer met z'n neus tegen de placenta hahah..krijg je zo een tegen het raam gedrukt neus te zien hihi...
heeeeeeeeeeey meiden wat ben ik blij te horen beide een goede echo gaaf en nu lekker genieten hier zijn we ook al op en top aan het genieten, kijken de hele tijd naar het vruchtzakje hihihi slaat nergens op natuurlijk maar ja het is voor nu even het enige wat we hebben