Spannend, spannend, spannend! Vanmiddag om kwart over twee krijgen we bij de vk onze eerste echo. Ben zo ontzettend benieuwd... Vind het allemaal erg spannend... Ook omdat we eigenlijk niet precies weten hoe ver ik ben... ben namelijk september 2007 gestopt met de pil en heb toen alleen een week lang bruinverlies gehad. Zelf heb ik dit gerekend als mijn menstruatie, maar omdat er eigenlijk niet echt bloed bij zat gaf de vk vorige week aan dat dit niet perse mijn menstruatie hoefde te zijn, maar dat het ook gewoon innesteling kon zijn. Lijkt me wel een beetje lang voor een innesteling, maar goed, ik heb hier verder geen verstand van. Dit wordt namelijk ons eerste kindje, dus alles is nieuw voor ons. Vandaar dat ik dit toch even van me af wilde schrijven. Zit echt continu op de klok te kijken hoe laat het is. Mijn mannetje heeft gelukkig eerder vrij kunnen krijgen van zijn werk, dus hij gaat gezellig mee... Liefs misspiggle
wat raar zeg zit jij bij een gyn dan kaatje? ik ben namelijk nu 8 weken en krijg pas 21 jan eerst intake gesprek nog niet eens een echo dan ben ik al 10 weken.heel veel succes hopelijk is alles goed
Sorry heb het een beetje verkeerd gelezen. Ik krijg 28 januari een echo bij de gyn. moet nog een afspraak maken bij de vk,maar die willen pas dat je belt na je echo.
is toch ook fijn dan zou je ongeveer 8 weken zijn.ik zou ook wel graag heel vlug een echo willen hebben.maar nog eventjes wachten voor mij
raar dat jij pas zo laat een echo krijgt,maar misschien komt het omdat ik al bijna 2 jaar onder behandeling loop bij de gyn.
denk het wel ja.en misschien dat iedere praktijk weer anders is.ik had ook gedacht eerste afspraak is ook gelijk een echo maar niet dus.
Ik ben gisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest voor een intake. Tijdens het gesprek kwamen wij er achter dat ik zomaar verder zou kunnen zijn als gedacht. Aangezien mijn laatste menstruatie maar kort en minder heftig was. Zij denkt nu dat ik tussen de 6 en 11 weken zwanger ben. Zelf denk ik gewoon bijna 7 weken aangezien de klachten die ik heb daarop wijzen en de VK mijn baarmoeder nog niet zo goed kon voelen. Maar dinsdag heb ik een termijnecho om het precies te bepalen. Jullie horen het wel... Groetjes
Hoi Sams, Zo zit het bij mij dus ook een beetje. Tijdens intake dat de vk dat ik misschien ook verder zou zijn dan ik zelf dacht. Dat maakt het vandaag dus nog een beetje extra spannend, want wie weet ben ik al wel verder. Wat leuk dat jij dinsdag je termijnecho hebt. Je moet zeker even laten weten hoe dat allemaal afloopt. Groetjes misspiggle
Hoi Sams, Zo zit het bij mij dus ook een beetje. Tijdens intake dat de vk dat ik misschien ook verder zou zijn dan ik zelf dacht. Dat maakt het vandaag dus nog een beetje extra spannend, want wie weet ben ik al wel verder. Wat leuk dat jij dinsdag je termijnecho hebt. Je moet zeker even laten weten hoe dat allemaal afloopt. Groetjes misspiggle
Ik ben weer terug van de echo.. We hebben een lief klein beebje gezien. Maar de vk zag meteen dat we toch al verder waren dan onze 9 weken. We zitten op 12 weken, dus dat is wel leuk. 3 weekjes cadeau gekregen. Helemaal blij.. Alles was goed!
Gefeliciteerd! Nu als de donders je banner gaan aanpassen Ik verplaats hem wel even naar onderzoeken en echo's Elmo
Super! En nu je banner en uitgerekende datum aanpassen! Zo ben je onggemerkt nu ineens 12 weken! Heerlijk! Geniet ervan.
hallo, leuk is dat he dat je drie weekjes kado krijgt ik moet volgende week naar het ziekenhuis voor een eerste echo, weet namelijkniet hoe ver ik heen ben ,dacht zelf nu 4 weken maar huisarts zegt kan ook wle verder zijn ,ivm verwijderen mirena en daarna ben ik met de pil begonnen maar dat ging niet dus ben ik na 1 week daar mee gestopt, ben daarna wel ongesteld geweest dus huisarts zei dat kwam van de pil dus nu de echo afwachten hoe ver ik werkelijk ben, wel spannend, want ben toch wel beetje bang dat we niets zullen zien op de echo omdat het misschien toch wel 4 weken is, spannend dus...