Hallo meiden vandaag de 20 weken echo gehad in principe alles goed. Het hoofdje was klein en zat volgens de metingen op 19w, terwijl ikmvandaag 20w1d ben maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om opzich omdat mijn ander 2 ukken ook een klein hoofdje hadden. Maar op de echo die we meegekregen hebben staat bovenaan GA= 21w2d. Wil dat dan zeggen dat de beeb na metingen op deze zwangerschapsduur uitkomt of is dat de dag vanaf menstruatie geteld, want dat zou ook kunnen. Want dan loopt het hoofdje wel erg achter zeg maar. Bedankt iig. Xxx joyce
Nee, dat is je zwangerschapsduur. Dat voeren ze handmatig in, bij jou dus een dagje teveel hihi. Als ze hoofd, buik en bovenbeen hebben gemeten komen ze op een gemiddelde uit. Die zouden ze moeren hebben verteld, maar zal vast oké zijn anders had je her we gehoord. Van harte met je mooie echo!
Is idd het gemiddelde na meting. Maar maak je niet druk om het hoofje joh! Mijn 3 kids liepen met de echo's ook toen ruim een week achter met hun hoofdjes. Mn kids hebben nog steeds kleine bolletjes, zit in de genen. En aangezien je andere 2 ukken ook een klein hoofdje hebben, zit het bij jou ook in de genen.
Met 24 meen ik, liepen de beentjes van ons kindje een week achter, en het hoofdje een dag of 4. Ik ook schrikken natuurlijk... Nu lopen het hoofdje en beentje precies op de zwangerschapsduur en het buikje 4.2 weken voor. Dit is dus buiten de marges. Maar ik heb zw diabetes en spuit 3 maal daags insuline. Dus zal daar aan liggen. Vrijdag weer een groeiecho ben benieuwd hoe het dan is.
Ze hanteren een marge van enkele weken. Lichaamsdelen groeien niet evenredig dus een klein hoofd kan ober twee weken ineeens eengroot hoofd zijn De marge is drie weken dacht ik, daar val je dus prima binnen