Huh dit is met 18 weken dan is de nub niet meer zichtbaar toch. .dan zit t geslacht er al. . Zie trouwens wel 3 strepen(meisje) hahaha mja zo amateuristisch ik ben zou ik wel verkeerd kijken en kijk ik bijvoorbeeld gewoon naar de bovenbeen Volgens mij heb je echt een echo nodig tussen de beentjes!
Mee eens..geslacht is op deze manier echt niet te zien..de reacties hierboven zijn dan ook meer "gegokt" 50-50 hè
Nou 3 streepjes is meestal schaamlippen en plasser zie ze boven t donker witte streepje. . Nogmaals ik ben ook maar een leek maar vind t er wel op lijken maar voor t zelfde geld wijs ik naar de bovenbeen ofzo hahahahaha maar wrm laat je geen geslachtsbepaling doen dan
Lijkt me trouwens sterk om zo t geslacht te zien maar als ik t moest zeggen als "leek" zeg ik meisje.
3strepen kan ook navelstreng zijn zal eens echo zoeken van 17 wkn van zijkant van mijn dochter en deze een jongen
Die hamburger (drie streepjes) zijn te zien bij een foto van tussen de benen, niet op een zij aanzicht... Op deze foto is het geslacht niet te zien... Waarom niet gevraagd TS, 18 weken is een mooie termijn meestal!
Volgens mij kan ik het niet zien bij deze echo, omdat die 3 strepen bij de maag in de buurt zitten. Ben benieuwd!!
op basis vd nub een meisje Wanneer heb je 20 wkn echo? op mijn echo van beide zie je niks van de zijkant