Hoi allemaal, Morgen heb ik een bruiloft, weet iemand nog een leuke manier om geld te geven? Ik vind gewoon een envelop altijd zo saai.. Alvast bedankt!
Bosbloemen met roosjes van papier geld. Een schilderij met geld. Portret van een trouwerij met klein geld gelegd zeg maar taart idee. Of met een hartje Een leuke spaarpot met klein geld er in. Je kunt een hoop dingen hier voor bedenken.
Wij kregen twee ongesneden witte broden (witte broodsweken) in wit tule ingepakt met strik enz. en daar zat een envelop tussen. Vond ik erg origineel.
Weet niet of je nog bij de Ikea of xenos komt vandaag, maar anders koop je zo'n (bak)wissellijst (riba-ikea), die stop dan vol met kleingeld. Zwaar, maar leuk om te geven! Of je neemt een ongesneden brood, laat die vandaag een beetje indrogen, zet er vanavond sneetjes in en dan stop je daar brief-of kleingeld in, net boven de korst uit... Voor bierdrinkers: Kado idee | geld geven in een bierglas. Door tantesillysshop
Kocht een klein boompje en vouwde blaadjes van het geld en dan een kaartje erbij dat het een orgineel geldboompje is