littekens en cosmetische ingrepen

Discussion in 'De lounge' started by Sandana, Jun 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo.

wie heeft er littekens en heeft deze cosmetisch laten verwijderen of camoufleren? Ben je tevreden?

Ik zoek m'n reacties over chirurgische littekens, zoals het openmaken van een abces en dat de wond van binnenuit dicht moest groeien.

groetjes

2. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Ik ben ook benieuw. Heb 5(!!) hele lelijke op mijn arm van een operatie aan mijn bovenarm. Chirurg heeft verkeerd geniet, allemaal wild vlees nu :( en op mijn andere arm 5 van een hondenbeet, die hadden ze niet mogen naaien maarja het bleef bloeden.
    Kan het wel 2x verhalen op andere, omdat ze 2x in fout waren en dit ook vastligt. :) Ga trouwens ook NOOIT meer naar dat ziekenhuis.

3. Lilotje

Lilotje Bekend lid

Aug 28, 2011
    541
    0
    0
    Ook ik ben hier heel benieuwd naar. Ik heb 2 jaar geleden een laparascopie gehad (kleine ingreep via de navel) Normaal een heel klein mini litteken, bij mij is mn hele navel verminkt, vreselijk lelijk. Heb al een verwijzing naar een plastisch chirurg maar dat moet nu voorlopig even wachten omdat ik zwanger ben. Kan eigenlijk heel weinig ervaringen of voorbeelden vinden van bijvoorbeeld voor en na.

4. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hmmm... meer mensen met hetzelfde probleem dus... echt niemand met info of ervaringen?

5. jessyd

jessyd Bekend lid

May 20, 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ik heb binnenkort afspraak met de plastisch chirurg over litteken op me rug loopt over heel me ruggengraad heen om te kijken wat er aan gedaan kan worden

Share This Page