Rare vraag misschien, maar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mar, 19 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Een vriendin van me vertelde dat als je urine sterker ruikt dan normaal, dit een symptoom van een zwangerschap kan zijn. Ik heb hier nog nooit van gehoord...Is dit inderdaad zo???

    Groetjes,
    Mar
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Ik weet niet of dit inderdaad zo is maar mijn urine is nu ik zwanger ben donkerder en wat sterker van geur, maar volgens mij kan dit weer bij iedereen anders zijn.

    Groetjes
     
  3. ik heb het wel,maar of dat nou echt een kwaaltje is? dat weet ik niet...
    groetjes miranda
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je urine ruikt ook sterker als je het lang hebt opgehouden. Hoe geconcentreerder hoe sterker de lucht.

    Groetjes
     
  5. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    En bij mijzelf heb ik het idee dat het sterker ruikt, omdat mijn geur sterker ontwikkeld is :) ALLES ruikt op het ogenblik namelijk sterker....Ook hele vieze luchtjes! Ach ja, het hoort erbij....zeggen ze... ;)
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik drink veel meer dan anders, dus bij mij is de urine haast doorzichtig..
    maar wat Kiz ook al zegt, als je zwanger bent ruik je alles veel beter dus vast ook urine ;)
     
  7. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    ik ben nu bijna 2 weken overtijd en volgens de testen niet zwanger maar ik vind mijn urine ook erg sterk ruiken de laatste tijd. maar ik heb ook nu een beedje bruin bloed verlies dus denk dan ik ongi word...
    maar wie weet..........
     
  8. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik had toen ik zwanger was ook wat bruinbloed verlies, maar het ging niet over in rood bloed. Ook mijn urine ruikt sterker en is in de ochtend sterk geconcentreerd.
     
  9. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    mijn urine ruikt ook sterker en ik ben niet zwanger ...mischien komt het wel omdat je lichaam afvalstoffen afstoot ofzo. Jaren lang pil slikken is ook niet niets natuurlijk. Het is maar een idee .... succes
     
  10. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey,

    mijn urine ruikt ook al een paar dagen sterker als anders... maar heb vanmorgen een tesje gedaan en was negatief...
     
  11. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey...

    ik drink ontzettend veel, maar mijn urine is donkerder dan normaal, en ruikt ook sterker dan normaal, ik weet niet of het ligt aan de zwangerschap....maar het is wel opvallend !!!
     

Deel Deze Pagina