verkouden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gup1982, Nov 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Kunnen baby's van bijna 6 weken al verkouden worden.
    Dani is namelijk al vanaf het begin dat hij geboren was bij verkouden mensen in de buurt. Het begon met de kraamverzorgster :x die zei tegen mij dat ze een allergie had maar later ben ik er achter gekomen dat ze gewoon verkouden was (dat weet ik doordat ze 2 dagen nadat ze bij ons was geweest zich heeft ziek gemeld). Mijn moeder was een beetje verkouden, daarna is ze eventjes uit z'n buurt gebleven mijn vriend had keelpijn en nu ik, maar ik kan moeilijk uit z'n buurt blijven als ik de enige ben die overdag bij hem is.

Nu niest hij wel af en toe en zie ik ook pulkjes in z'n neusje zitten of hebben alle baby's dat een beetje.
    maar hij ademt nog wel door zijn neus.

Liefs Mirjam

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ja hoor beebjes kunnen makkelijk verkouden zijn. Alleen kunje er niet zoveel aan doen.

Voor t geval dat Fenne verkouden word heb ik babyneusspray in huis en luuf baby. Ook zo'n neus zuig dingetje haha van difrax dacht ik voo rt geval dat.

Fenne is ook al regelmatig bij verkouden mensen geweest en mijn vriend en ik zijn beiden snotverkouden geweest maar Fenne heeft nergens last van gehad.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Dat neus zuig gevalletje werkt hier voor geen meter.. Als het vloeibaar snot is (sorry dames.. :D) krijg ik het er echt niet uit...

Ik heb nu de Otrivin Babycare neusspray, en ik smeer driftig met Luuf... Ook heb ik het hoofdeinde van het bedje omhoog gezet met een paar oude boeken, zo zakt het snot wat makkelijker naar beneden (nogmaals sorry! :D) en kan hij het wegslikken.

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Je kan ook een halve ui op de kamer zetten
    werkt ook heel goed...vooral als het nog niet erg is

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    idd dat verricht echt wonderen! en ik ben al zo sceptisch 8)

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    1 tip doe wel een halve en geen hele doorgesneden ....want dan is de lucht te veel....
    heb ik 1x gedaan en de hele bovenverdieping rook naar de ui :oops:

Share This Page