Ytest, wat geinig dat je verwijst naar mijn testjes Birds, ik zou nog even doortesten en de optie dat ie nog kan komen even goed onthouden! Op de foto zag je testje van gisteren eruit als die van de 29e. Lastig, want je zou zo graag....
@birds, al een zwangerschapstest gedaan? Misschien ben je wel gewoon zwanger (geen ongesteldheid, aanhoudend gekleurde ovutestjes..)
Troelie ja de 25e, negatief natuurlijk. Kunnen ovutesten daar ook op reageren? Ik heb/had een cyclus van 28 tot 25 dus daarom op dag 36 na curettage zwangerschapstest gedaan. Met ★ had ik een cyclus van 28 want teste de 28e dag positief, tenminste dat zei de vk.
Gekleurde ovutesten zijn normaal, veel vrouwen ( o.a. bij mij) hebben alle dagen van de cyclus een gekleurde streep.
Ik denk de sorry naar mij omdat jij wel een knaller had en ik niet echt en dat is lullig om te zeggen...denk ik...maar ik vind t niet erg haha Ik heb vanmorgen en net weer n testje gedaan en ze zijn lichter. Ik denk dat ik de piek toch woensdag heb gehad. Ga nu ook stoppen met testen ondat we de komende dagen toch geen gemeenschap kunnen hebben dus ik hoop dat dat van woensdag lang blijft leven hihi. Nog even een foto