He dames, hebben jullie dat ook? Dat je er zo mee bezig bent en dat lezen en schrijven op dit forum het allemaal versterkt? Dat je er daardoor nog meer mee bezig bent en jezelf helemaal gek maakt? Elke maand denk ik weer: ik ga ff stoppen met het forum. En soms lukt dat voor 2 weken, maar dan wil ik weer alles weten en vragen stellen.. Herkenbaar? Hoe gaan jullie er mee om? Liefs
Hi meis, Ja heel erg herkenbaar! Ik ben ook verslaafd aan dit forum... elke dag wel even kijken hoe en wat... maar ik vind het ook wel erg fijn om met andere meiden alles te delen. Mijn vriend begrijpt me ook wel hoor, maar meiden die precies hetzelfde doormaken begrijpen je natuurlijk veel beter!!!
Wel herkenbaar dus..! Misschien ga ik in de komende dagen mijzelf voorbereiden om even af te kicken van mijn (onze ) verslaving...! Sorry daarvoor..!
Ik werk in het onderwijs en kan overdag dus amper op de computer omdat ik de kids aan t entertainen en lesgeven ben.. dus als ik erop ga dan is het even snel s ochtends of s avonds.. Ik zie het (nog) niet als een verslaving en het is ook niet zo dat ik door deze verhalen er nog meer mee bezig ben... Ik vind het juist een fijne plek om ervaringen te lezen en te delen. Maar ik laat me niet gek maken en ben er ook niet constant mee bezig...
ik vind het ook erg herkenbaar! De weken vòòr de eisprong gaat het nog, dan lees ik veel meer de lounge enz. maar na de eisprong! tjonge, dan wil ik ook veel weten, vragen stellen enz! Hopen dat iemand hetzelfde voelt als mij....! ik denk wel, als ik dat niet zou doen er toch minder mee bezig ben...maar het is zo makkelijk....even gauw checken... kan het gewoon niet laten. xxx
ik herken het ook, beloof mezelf niet teveel hier te kijken, maar toch doe ik het weer! (ach beter als sigaretjes ) maar idd ik kan me de kop ook goed gek maken door hier te lezen. en waarom ik het dan blijf doen? .. tsjah
Herkenbaaaaaaar !! Ik heb een record van 9 dagen, nu zit ik weer op forum, alles te lezen en reageren hahahahahaaaa... (verslaafd)
Gonca wat goed! haha! Nou, ik ga het ook weer proberen ergens de komende dagen (denk ik, haha)! Misschien maar weer eens een boek gaan lezen, heb ik me ook al een half jaar niet op kunnen concentreren..! Dus wie weet tot over een tijdje! Succes dames!
Heb sinds februari vorig jaar ook een behoorlijke verslaving. In het begin met NOD's, Ovulatietesten en klussen (en wachtbankjes natuurlijk) en inmiddels ben ik een gezonde dochter verder en zit ik hier nog steeds te beppen met de december mama's en me alweer in te lezen op een tweede. Heb echt heel veel info en steun hier gehad tijdens de zwangerschap en ervoor en erna, dus blijf hier lekker beppen. Mijn man vind het wel prima, dan hoeft hij niet 24 uur per dag alles over zwanger worden en nu, babies aan te horen. Mijn man kan daar gewoon niet zo fanatiek mee om gaan als ik....