nou de echo liet dus een mooie zwangerschapsring zien op de juiste plaats en was gelijk aan het aantal weken wat ik nu ben ..26e bij 6wk en 4dg weer een echo waar ze hartactie op hopen te zien ...dit was voor ons al mooi nieuws
Fijn dat alles goed was! Is toch een fijner en rustiger gevoel, denk ik Spannend de 26e!!! Liefs, Corina
Echt super fijn dat alles op z'n plek zit!! Ben echt blij voor je. Ik zit nu ook te wachten hoor, ik mag morgen middag voor de eerste keer, ben zo benieuwd of alles goed is, met behoorlijk wat extra spanning na vorige keer, zal echt blij zijn als ik morgen geweest ben en alles is hopeleijk goed, en hopelijk mag daarna weer snel terug voor de volgende echo..
Wat fijn dat jullie zo vroeg al terecht mogen voor die echo! Ik baal zo dat dat bij mij niet kan, het is gewoon te druk in die praktijk. Ik denk erover om een praktijk in de buurt te zoeken die het wel eerder kan doen, deze onzekerheid is slopend! Na een miskraam pas de eerste echo met 10 weken, bah. Edit; niet eens een miskraam, maar missed abortion, dus het kan wel allang weer dood zijn, daar denk ik de hele tijd aan, word er gek van. Edit; IK BEN OOK WEL EEN ZEIKERD ZEG, HAHAHA WAT EEN NEGATIEVELING!!! Sorry hoor mensen