Ik kan ook niet wachten tot volgende week donderdag, dan krijgen wij de 1e echo. Misschien dat ik dan pas geloof dat we een kindje krijgen want ik weet het wel, de test is positief, maar ik kan het niet beseffen. Hebben jullie dit ook?
Ik had precies tzelfde! en ineens zie je iets dat er toch echt inzit! Heeeeel apart gevoel.. En ik heb mezelf nu ook groen licht gegeven om iets te kopen mn broeken doen allemaal pijn zo strak dus t wordt toch echt wel tijd.. hihihi dus ik denk dat naarmate je meer groeit en je meer ziet van je ukje dat t besef vanzelf wel komt.. en nu als ik ff twijfel hoef ik alleen die echo-foto maar te pakken!
De broeken zijn gelukt hoor! 2 supermooie broeken gekocht en ze zitten heeeerlijk (iig met passen! hihi) Morgen omnaaien (ben een ukje) en dan lekker aan!
Pampapilio! Wow wat zitten wij dicht bij elkaar! Met onze eerste echo en vk en onze 2e echo en vk zijn op dezelfde dag! Ook een Juli mama! Gezellig hoor! We zullen elkaar hopelijk nog veel "zien" want wel erg leuk dat we zo veel dingen gelijk hebben! Spannend hè wachten op die 2e echo!! Rianne
Jaaaa zeker spannend!! maar t is een mooie datum.. dag erna ga ik naar holliday on ice, en daarna natuurlijk lekker oud en nieuw.. Dus ik weet helemaal zeker dat ik met een big-smile t nieuwe jaar inga!!! Daar heb ik nu helemaal 100% vertrouwen in.. dit zit gewoon helemaal goed en wij krijgen in juli een heeeeel mooi beebje!