Morgen eerste echo (vraagjes)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door -, 5 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dag dames,

Ik heb morgen mijn eerste echo :D ik heb er echt veel zin in :D maar tegelijkertijd begin ik ook van alles in mijn hoofd te halen :( Maar daar moet ik maar niet aan denken. Maar ik vroeg mij het volgende af:

Moet je wel of niet een volle blaas hebben?
    Hoeveel foto's krijg je mee?
    Gaan ze ook naar het hartje luisteren?

Alvast bedankt,

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Spannend, hé!! Ik had mijn eerste echo 2 weken geleden! Ik moest geen volle blaas hebben of zo!! Gewoon gaan voor de inwendige echo. Ik heb 1 foto meegekregen en nu vanavond gaan we terug en krijg ik terug een foto!
    De volgende keer mogen we een dvd meedoen en gaat hij alles opnemen en foto's nemen.
    Ik denk dat dat ook wat verschillend is van gyne tot gyne!
    Ik heb nu eenmaal een super exemplaar!!! :thumup:

Wij zagen het hartje wel al kloppen maar hoorden het nog niet. Hopelijk is dat vanavond wel het geval.

Groetjes

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik kreeg een uitwendige echo en daarvoor moest ik een volle blaas hebben.

Ik kreeg 6 foto's mee. Helaas konden ze geen video of dvd opnemen :(

Ze gingen niet naar het hartje luisteren maar heb het hartje wel ZIEN kloppen ;)
    Maar goed ik was net 10 weken zwanger en dan hoor je het volgens mij nog niet. Ze hebben het in ieder geval niet geprobeerd. Was ook vergeten om het te vragen

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hadden de echo rond 11 en een halve week. Hier zagen we de kleine en hoorden óók t hartje kloppen! Wij kregen 4 foto's mee. Deze hebben we op fotopapier gescant thuis. Dus nu hebben we er meer (weggegeven). Ik hoefde een half volle blaas te hebben. Veel plezier!!!

5. Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Nou ik zorg er gewoon voor dat ik wel een volle blaas heb.. ik kan daar altijd wel naar de wc mocht het niet nodig te zijn... En ik ben erg benieuwd of we het hartje gaan horen maar goed als ik het zie bewegen dan heb ik al bewijs genoeg :D Gelukkig heb ik hem morgen al vroeg dus hoef ik niet in de zenuwen te zitten... ik laat wel weten hoe het ging.

6. Niet meer actief

yes het was geweldig:D:D:D Alles zat er op en eraan....voetjes,handjes..ribbetjes,hersentjes :D:D Ik heb een hele mooie foto mee gekregen... die zet ik er vanmiddag op! Me vriend kon alles mooi mee kijken maar zelf was het soms wat moeilijk omdat ik lag en niet zo veel kon bewegen.. maar hij zag het hartje duidelijk kloppen.. en zit goed op schema want zij zei dat ik 11 en 5 dagen was :D

Helemaal blij :D

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw! Helemaal te gek Lauraatje !! :thumup: :thumup:
    Ben benieuwd naar de foto !!

Hhihihi en zo te lezen lopen we nog steeds gelijk ;) :)

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    laura gefeliciteerd!
    machtig gezicht he!?

9. Niet meer actief

de foto zit in me album :D

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat is precies het verhaal van die volle blaas, heb er nog nooit van gehoord en heb morgen mijn eerste echo.

11. Niet meer actief

Nou ik ging er dus heen met een volle blaas... want ik moest best nodig... zij zei dat het goed was en ik heb ook een hele mooie duidelijke foto gekregen... als je een volle blaas hebt dan wordt je baarmoeder beetje omhoog gedrukt.... mijn tip is ( heb ik ook gelezen) drink een uur voor je echo 2 tot 3 glazen water... ik bedoel je kunt altijd nog naar de wc daar mocht het niet nodig zijn ;)

Heel veel succes morgen en laat je gauw weten hoe het is gegaan!!

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik kreeg van de dokter ( die mij had doorverwezen voor een echo) een papier mee van het ziekenhuis waarop instructies stond dat je een volle blaas moest hebben als je een uitwendige echo krijgt.
    Precies zoals Lauraatje zei je moet 1 uur vantevoren minimaal 3 glazen water drinken. En 2 uur voor je echo niet gaan plassen.

bij een inwendige echo moet je een lege blaas hebben.

13. Mobie

Mobie Nieuw lid

6 sep 2006
    4
    0
    0
    Hoi Allemaal

Vandaag had ik mijn eerste echo, echt super.
    Tot ongeveer 12 weken is de echo vaak inwendig ( via de vagina) en moet je juist een lege blaas hebben.
    Ik had een lege blaas en kon alles perfect zien, wow.

Groetjes Mobie

Deel Deze Pagina