Ik heb eigenlijk al vandaag dus hihi me eerste echo dames! Om 1 uur in de middag. Ons eerste wondertje en ik vind t zo spannend dat ik er zelfs niet van slapen kan. Ik ben 9 weken en 4 dagen.. heel veel succes dames en ik post me ervaring zeker!
Helaas, huisarts heeft niet veel kunnen zien, omdat ik zo slim ben geweest om een normale afspraak in te plannen (ipv een dubbele afspraak). Dus mag donderdag terug komen
Ik heb morgen de eerste echo...ben dan 8,2 wk zwanger. Heb er ontzettend veel zin in. Hopelijk is alles goed, dan gaan we het daarna aan de familie vertellen! Ik zie er alleen een beetje tegenop dat de echo mogelijk inwendig wordt omdat t vrij vroeg is. Valt dat mee of is t naar?
Ik ben terug en alles was goed. Uitwendig kon ze nog niks zien, maar inwendig (vond het niet zo vervelend hoor) na een tijdje gelukkig wel Het hartje klopte en alles was goed. Wat ik alleen niet snap is dat ik voor voorlopig een week ben teruggezet in tijd. Het kan toch niet dat ik 9 a 8 dagen voor NOD al een positieve zwangerschapstest had? VK zei wel dat ze met de 12 weken echo het nog kunnen bijstellen. Ik zal later foto's posten.
@Me: super dat je echo goed was!!! Ik ben zelf dus ook teruggezet met de echo, snap het ook niet heel goed als ik terugreken. Ik geloof ook dat dat maar gelijk mijn 12 weken echo was, ook al was ik toen dus 9 weken en 1 dag. Dat is iets dat ik zelf eigenlijk wel raar vind... Maar een het hartje klopt! super! misschien had je gewoon een late eiersprong, dat zou natuurlijk nog kunnen. Geniet ervan!i!!!! @louren: spannend! ik heb zelf niet inwendig gehad. Ik hoor om me heen wel van iedereen dat dat dus heel erg meevalt. En het voordeel is: je hebt mooier beeld!
We hebben net de echo gehad. Uitwendig gemaakt, ze kon hem gelijk goed zien en gelukkig een duidelijk kloppend hartje! Ze was erg tevreden met wat ze zag, en hij blijft 8 weken en 3 dagen voorlopig, misschien nog zelfs een paar dagen ouder, maar dat moet de volgende echo uiteindelijk vaststellen. Wauw, wat een prachtig moment was het! We zijn intens dankbaar en blij!
Dankje Vuurvlinder! Ja echt een bijzonder moment, al is het nu nog zo klein, ik kijk uit naar over 2,5 week, om de 11 weken echo te maken en de groei te zien!
Ook ik heb vanmorgen de eerste echo gehad. Prachtig!! Het hartje klopt goed en de groei is ook perfect, termijn klopt precies! Zo bijzonder!! Vanavond gaan we het onze ouders vertellen