Morgenmiddag om 15.10 krijgen we onze eerste echo. Ik ben ZO zenuwachtig. Ik hou het niet meer! Ik heb er zin in, maar ben daarnaast ook heel erg bang dat ze opeens zien dat het niet goed groeit, of dat het hartje niet klopt... De kans is dan wel niet groot, maar toch. Als ik er teveel over nadenk, begin ik bijna te hyperventileren. Duim voor me dat alles goed is!
Oja, ik lees steeds dingen over een volle blaas, is dat nodig? De verloskundige heeft daar niets over tegen mij gezegd
Succes! Ik vond het ook spannend hoor! Bij mij was ze juist blij dat ik een lege blaas had, hoor hier ook voor het eerst over een volle blaas. Anders had ze dat vast wel tegen je gezegd bij het maken van de afspraak.
Dankje! Hmm oke, ja denk ook dat ze dat dan wel gezegd had. Dan kan ik dus gewoon lekker naar de wc van te voren, haha
Normaal krijg je rond deze termijn een inwendige echo en dan moet je blaas leeg zijn hoor. Ik ging er ook met een volle blaas naartoe maar het moest toen inwendig helaas. Spannend is elke echo maar de eerste was ik ook super gespannen, hoort er toch bij. Hopelijk is alles goed en dan is die echo echt prachtig!
Zitten in het zelfde schuitje heb ook gezonde spanning ik heb morgen om 11.00 uur mijn allereerste echo ga voor ons samen heel hard duimen dat we morgen beide een mooie echo mogen hebben!
Succes morgen en Waaghals ook! Bij een inwendige echo moet je blaas juist leeg zijn en ik denk dat je rond dit termijn een inwendige echo krijgt
Spannend! Ik heb donderdag onze eerste echo. Vind het ook zo spannend allemaal. Ik kan gewoon niet wachten omdat ik gewoon wil weten of alles goed is daar. Hoeveel weken ben jij nu zwanger? Ik ben zeven weken nu.
Veel succes morgen! Ook ik heb morgen de eerste echo! Duim voor ons alles dat we een mooie echo krijgen!
Spannend meiden, succes en hopelijk allemaal mooie echo's! Ik moet vrijdag voor de eerste echo, ben dan 6.0 weken. Ik ben bang dat het te vroeg is om iets te zien, maar de gyn wilde de afspraak niet later. Dus ook hier duimen dat er iets te zien is!
Bedankt allemaal, en jullie ook succes!! @Waaghals: ik zal aan je denken straks, laat maar weten hoe het was
Shunshine86@alles was goed!mooi kloppend hartje!jeejh zit op een hele blije wolk!duim voor jou vanmiddag en senna@heel veel succes!
Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan! Wanneer heb je de volgende echo? Sunshine86 youre next! Veel plezier en op naar een goede echo!
Aaah wat fijn!!! Geniet maar lekker! Bij mij tikt de tijd langzaam weg, haha. Net de vk nog even gebeld, maar ze gaat hem uitwendig doen. Wanneer mag jij Senna82?