Ik hoop dat je vanmorgen nog even hebt kunnen slapen en wil je ook heel veel sterkte wensen meid! Laten we hopen dat het goed komt
hallo meiden! bedankt voor t duimen draaien! t heeft geholpen! alles was goed! kon t gewoon niet geloven! precies 10+4! het lag al lekker te spartelen. zo mooi! het is mn derde kindje maar t blijft zo bijzonder! nu ga ik echt genieten! succes meiden,die nog voor de echo moeten. zal ook voor jullie duimen. en de andere meiden een hele goede zwangerschap gewenst! xxx van een hele gelukkige mama
nu jij nog, buikje! ik ga voor je duimen hoor! het is zoooo mooi, als je t al zo ziet spartelen! succes straks! xxx
Wat goed, gefeliciteerd!!! ik mag woensdag voor de eerste echo van mn derde hummel dan 10+1.. blijft spannend he!
Hoi Tresje, Ik wou je nog even laten weten dat het hier ook goed gegaan is.. heb nog nooit zoiets moois gezien.
he buikje! heb aan je zitten denken...mooi he? fijn dat bij jou ook alles goed was! nu kunnen we heerlijk gaan genieten! bedankt allemaal, meiden voor jullie lieve reacties! xxxx