Morgen is het dan zover dan heb ik mijn eerste echo , bloednerveus ben ik wel door mijn MK in aug. Ik weet dat het niet met zekerheid te zeggen is of er een kloppend hartje te zien is maar ik hoop het zo! xxx Jet
Hallo allemaal, Nou mijn eerste echo gehad en ik heb een kl**e gevoel. Ik zou volgens de eerste dag laatste menstruatie 6 weken en 1 dag zijn maar omdat het mijn eerste menstruatie was na mijn Mk zou mijn cycles in de war zijn en de eisprong later geweest kunnen zijn. Er was een vruchtzakje te zien met een piepklein dooierzakje die overeen kwamen met 5 wkn en 3 dgn. Ik weet dus nog helemaal niks. Ik ben zoooooooo bang dat het weer een missed abortion is maar dat komt door mijn MK in aug . Ik moet nu over 11 dagen terug komen en dan moet er een hartje te zien zijn. Ik sta half te flippen maar kan niets anders doen afwachten! snik snik liefs Jet
He wat vervelend Jet! Ik hoop dat je over 11 dagen gewoon een mooi kloppend hartje zult zien! positief blijven hoor!
Hoi Jet bij mij is het een gelijkaardige stiuatie, en moest tien dagen later, 6november, eindelijk komt dichterbij, terug voor een echo, ik duim voor ons! groetjes afwachtend flyke