Ik weet het, het zoveelste topic over de spanning van een eerste echo Moet heel eerlijk zeggen, dat ik het nu bij een tweede misschien nog wel spannender vind dan bij de eerste. Ik ben me nu veel meer bewust van wat er allemaal 'mis' zou kunnen zijn. Hoop zo dat we een mooi kloppend hartje te zien krijgen!
Spannend hoor! Ik moet nog 6 dagen wachten . Haha het duurt me zo lang! Ik hoop dat alles dik in orde is maar dat zal toch wel !
Succes. Kan me idd wel voorstellen dat je het nu nog wat spannender vindt. De eerste keer is alles nog "nieuw" en nu denk je er misschien bewuster overna!
Bedankt allemaal! Succes voor iedereen die nu nog moet wachten, de dagen duren dan opeens zo lang! Hier de echo net gehad en een kloppend hartje gezien. Ze hadden me 'te vroeg' ingepland, waardoor ik over twee weken nog een echo krijg om de termijn te bepalen, daar was het nu nog te vroeg voor. Ben zo blij dat we in ieder geval een kloppend hartje hebben gezien! En inderdaad, bij een tweede weet je ook iets meer over wat er allemaal 'mis' zou kunnen gaan, vandaar nog meer spanning