zwanger/kindje en 2 huizen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door grotedroom82, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Hallo,

Ik denk post het maar in dit topic omdat hier de mensen komen die al zwanger zijn en misschien in het zelfde schuitje zitten als ik.

Het zit zo...Mijn vriend en ik willen graag een kindje. We zijn al keer in verwachting geweest wat tot onze grote verdriet mis ging. Maar nu is het zo dat ik nog een huis heb en mijn vriend ook. Allebei koop ( helaas) Nu staat die van mij te koop omdat die van mijn vriend iets groter is en op een beter punt ligt qua kindvriendelijkheid..Zijn er toevallig meer mensen die dat ook hebben. ( wat ik me kan voorstellen in deze rot tijd met de crisis) Zit met vragen hoe dat financieel gaat, ook met waar schrijf je je kindje in. Ik hoop dat er mensen zijn die mijn vraag kunnen beantwoorden. of waar ik de ervaring mee kan delen

Gr Grotedroom82

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi,

Wij hebben 3 huizen (lang verhaal). Mijn appartement staat te koop en is ondertussen verhuurd. Ook mijn man kan de andere woning nu eindelijk gaan verkopen en in de tussentijd proberen we ook die te verhuren. Ideaal!

Ons mannetje staat gewoon ingeschreven op het adres waar we samen wonen.

3. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Hier hetzelfde, vorige jaar een nieuwbouw huis gekocht, maar ons oude huis staat helaas nog te koop. We hebben ons oude huis verhuurd, dus zo kunnen we beide hypotheken betalen. Misschien dat het ook een idee voor jullie is. Wij hebben ons huis verhuurd via de leegstandswet.

Deel Deze Pagina