Heb net een twaalf weken echo gehad en las dat soms het geslacht dan al te zien is! Kan iemand al een voorzichtige uitspraak doen aan de hand van deze foto s? Hihi ben benieuwd!!
Aan de hand van de NUB dit is zeg maar de voorloper op het geslacht ... alle kindjes hebben nu een soort uitsteeksel en bij een meisje loopt hij in een rechte lijn met de ruggengraat of buigt iets naar de ruggengraat toe, bij jouw echo mooi duidelijk te zien
Oke haha! Ik zie zelf ook geen uitsteeksel nee !ik heb al een jongen en nu dus n meid!!hoeveel procent zekerheid is dit? Liefs!
voor mezelf zou ik zeggen 80% maar echt zeker weet je het natuurlijk pas als het is bevestigd door de vk of echoscopiste ga je ook voor een geslachtsbepalende echo / pretecho? ik moet nog 4 weken wachten voordat ik het definitief weet denk jij ook ongeveer
Ik denk op de onderste een puntje te zien maar dat is meer een wazige vlek. Is dat de navelstreng dan of een beentje? Op welke foto kunnen jullie t duidelijk zien dan? Ik ga indd een pretecho doen!
in dezelfde richting als de ruggengraat, je kan ook even op deze site kijken De Nub theorie voorspelt geslacht met 12 weken zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
dat klopt, het bovenste witte streepje haha grappig dat je er ook zo mee bezig bent, ik heb mijn foto ook op een amerikaanse site gezet daar zijn ze heel goed! Gender Selection Guide een account aanmaken en foto plaatsen
Leuk dit he!! Haha!dus t streepje wat eigenlijk bijna aan navelhoogte zit..meest witte streepje dus... ?
haha ja ik vind het erg leuk... de echoscopiste zei bij mij al dat het een meisje word, maar iedereen hier (op een na hihi) zegt een jongen haha dus ja hier is het dus echt nog even afwachten, maar ik vind de nub van ons beebje nu heel erg op die van onze dochter lijken, en de echoscopiste was zelf ook vrij zeker van haar zaak.. dus ik zit behoorlijk in spanning haha tis idd het bovenste streepje