Waar de mooiste 3D echo's

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Purified, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    Ik heb net een goede 20 weken echo achter de rug en ik ben me aan het oriënteren waar ik een mooie 3D echo kan laten maken.

Waar precies maakt me niet echt uit, we hebben een auto en we zijn niet bang om het te gebruiken om wat betere kwaliteit te krijgen, maar wie is waar nou het beste?

Tot nu toe ben ik in deze en de vorige zwangerschappen geweest bij: Kijk Nou Helmond, Koekeloere in Enschede, Echobaby Lommel, Jan van de Koning, Echopraktijk Drechtsteden.

Qua fijn gevoel scoren Kijk nou en Drechtsteden het hoogst, nemen lekker de tijd. Aardig, maar ook kundig. Enigste nadeel is dat ik kijk nou iets te medisch vind kijken terwijl ik gewoon naar mijn kleintje wil kijken.

Qua de mooiste kan ik nog niet echt vergelijken, Kijk nou heeft mooi beeld maar in Drechtsteden vond ik ook wel..

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    tsja echopraktijktineke.nl heeft als 1 van de weinig een realtime 3d apparaat staan. Dat is echt heel mooi om te zien. Maar goed dan moet je je auto echt gebruiken want dan moet je naar noordoost Friesland rijden :)

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Babyvision in Delft.
    Daar heb ik de 3-D en 4-D laten maken en erg tevreden!

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    BabyImage in Gorinchem kan ik je echt aanraden. Echoscopiste neemt ruim de tijd voor mooie plaatjes. Beelden zijn 4D en HDlive 4D.

5. loqka

loqka Actief lid

Jun 2, 2013
    395
    1
    16
    Jan koning in ochten hij heeft nu ook een 4d hd live apparaat voor nog betere beelden kijk anders even op zijn site. Google jan koning ochten dan kun je zelf even lezen

Share This Page