martijn heeft veel last van zijn reflux, hij krijgt daarvoor nutriton door zijn fles en heeft sinds een paar weken ook domperidon zetpillen. en het ging afgelopen weken super, amper last van zijn reflux en hij lachte als nooit te voren. maar nu gaat het weer de verkeerde kant op, slecht boeren, weer spugen, en ook weer de verborgen reflux.. sinds we bezig zijn om zijn reflux te verhelpen gaat het een paar weken goed en dan in een keer weer heel slecht, echt heel vervelend... nou dacht ik, misschien heeft het wel te maken met zijn sprong, hij is namelijk aanstaande zondag 12 weken omgerekend dus zou niet gek zijn. maar ik word er wel hopeloos van... ik vind het zo sneu voor mijn ventje.. we gaan woensdag naar de kinderarts voor zijn reflux, hopelijk ziet hij dan wat het is. maar tot die tijd kunnen jullie me hopelijk een beetje helpen.
Mijn zoontje had/heeft (soms nog) last van reflux. Wij merkte als hij slechter in zijn vel zat, ziek, sprong noem maar op waar hij van slag kon zijn, dat hij meer spuugde. Dit kon een week zijn, maar ook een dag. Gewoon goed in de gaten houden en je gevoel erin volgen.