HELP slaapprobleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nipa18, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    meiden ik heb echt jullie hulp nodig!! gijs is een heel lief vrolijk mannetje overdag, maar met slapen is het de laatse tijd echt een drama!!!we weten het echt even niet meer!we geven zijn laatste papfles zo rond een uur of 20.00 en gaat hij half slaperig zijn bedje in. hij is dan ongeveer 15 min stil en dan begint het krijsen brullen en gillen. we hebben de volgende dingen geprobeerd, dit niet in 1 avond maar elke keer een paar dagen achtereen. methode 1 is steeds naar hem toe gerust stellen speentje en een aai over zijn bol. we blijven soms ook even bij hem zitten tot hij slaapt. maar dan word hij ook weer wakker. de andere methode is hem laten huilen tot hij slaapt, maar dan word hij na 15 min weer wakker en dat gaat dan de hele nacht door. we weten echt niet waardoor het komt. of wat we nog meer kunnen doen. alle tips en adviezen en commentaar zijn welkom! wat we ok wel eens doen is hem inslaap hoppen op de arm. maar ook dat helpt maar even.

liefs nickyz

2. Nana79

Nana79 Actief lid

26 nov 2008
    148
    0
    0
    NL
    Misschien helpt het om hem lekker in het bad te doen voor het slapen. Ik gebruik altijd van Natusan bodywash en lotion (beide met lavendel, slapen ze beter van) en ook lekker masseren na het bad met het lotion. Misschien dat het helpt, ik hoopt het voor jullie. Succes!

3. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Misschien een boertje? Mijn zoontje kan daar ook heel erg last van hebben na zijn papfles. Hij mag niet naar bed voordat hij een goede boer heeft gelaten. Andres word het drama de hele nacht lang.....

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoe oud is je zoontje? Misschien valt de papfles te zwaar voor hem en krijgt hij buikpijn?
    Misschien zit er een dikke boer dwars?

5. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    gijs is 9,5 maand oud!ga jullie tips proberen!

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik dacht ook meteen aan buikpijn door de pap. Geen idee hoor, maar dat is het eerste wat in me op kwam.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dacht ook aan buikpijn inderdaad
    Toen wij de fles minder zwaar maakte, sliep hij stukken beter, veel rustiger.

Hopelijk werkt dat?

Deel Deze Pagina