Bedankt lisa voor je antwoord. Dacht ook dat ik zoiets eerder heb gehoord. Stel dat ik a.s. donderdag mijn eisprong heb kan ik beter vrijdag vrijen dan donderdag. Weet je waarom het zo lastig is voor ons. Uroloog heeft geadviseerd om 3 dagen voor eisprong onthouding te hebben zodat het zaad beter wordt. Maar je bent gewoon zo bang dat je eisprong dan misloopt. Miscchien moet ik me er niet teveel mee bezig houden. gr vruchtje
Hoi vruchtje Ik zou de donderdag pakken, als je het vrijdag zou doen dan heb je de kans dat je net te laat bent, het zaad leeft langer dan het eitje.
thanks wolly voor de tip! Je hebt helemaal gelijk. Ik zie dat je 22 okt voor 1e keer naar gyn mag/moet. Heel vees succes gewenst. groetjes vruchtje
Dankje vruchtje Ik hoop dat je deze ronde ook zwanger raakt, je zit nu in ronde 7 als ik je berichtjes goed heb gelezen? Heel veel succes Liefs wolly
ja ik zit in de 7 ronde met clomid. Daarvoor helaas al een stuk of 16 rondes gehad. Maar zonder eisprong lukt het nooit natuurlijk. Ben dus al tijdje bezig, maar sinds 7 maanden echte kansen. gr vruchtje
hi lisa, succes morgen! ik hoop dat dit de enige ervaring met IUI zal zijn, en dat je over 2 weekjes een positieve test in je handen hebt. mocht dit niet zo zijn, besef dat even wat je allemaal wél hebt. dit helpt mij steeds weer. het klinkt cliché maar ik kan me enorm optrekken aan mijn lieve man, mijn maatje, mijn vriend. sterkte!
Hoi Rach Ik wil jou ook heel veel succes wesen met je 3de iui behandeling hoop dat deze gaat slagen. Liefs wolly
hoi rachel, bedankt voor je lieve woorden. en dat is ook zo. je hoort vaak zoveel elende , en dan denk ik, ik mag eigenlijk niet klagen. ik zie het positief in morgen, maar ga er niet vanuit dat het in een keer raak zal zijn. maar je weet nooit. jij trouwens ook suc6 in je 3e iui. x lisa.
nou het is zover, heb nog wel redelijk geslapen vanacht. om 11:10 uur moet ik weer in het ziekenhuis zijn. en dan daarna gelijk door naar m'n werk. hopelijk is het niet pijnlijk. wie ging er ook gelijk weer werken? lisa.
hoi wolly, nou het viel best mee. was wel zenuwachtig voor die tijd. vooral toen ik vanmorgen eerst naar het laboratorium moest. was bang dat ik te laat zou komen. maar het is geluk. er waren heel veel zwemmertjes. en het inbrengen was echt zo snel gebeurt. alleen die eendebek was een beetje gevoelig. en vanmiddag wat lichte krampen in m'n onderbuik. viel dus echt reuze mee. had ook een hele aardige mevrouw. en nu dus duimen. en volgende week bloedprikken. en over twee weken of ongi worden of testen. ik hou je op de hoogte. m'n bericht voor het pendelen is trouwens nog niet gelezen. x lisa.
Oooohhhhh spannend zeg. Hoop zo dat het gelukt is bij jou, ik ga ontzettend hard voor je duimen, dat je straks een vette posi test hebt. Je zal nu wel helemaal in de stress zitten of niet dat je nu zo lang moet wachten. Dat pendelen kan nog wel ff duren voordat het gelezen wordt, mij mij staat de 2de pendel ook al vanaf 1 okt in de wachtrij ligt er ook aan hoe druk ze het hebben, maar zodra die gelezen is dan duurt het niet zo heel lang meer. Liefs wolly
nee de stress valt nog mee. ben nu eigenlijk wel opgelucht. de spanningen komen denk ik volgende week weer. als de nod er weer aan komt. maar goed we gaan echt duimen. dank je wel. en dat pendelen. ik wacht het wel af. hou eigenlijk niet zo van dat soort dingen. maar is wel leuk voor de gein. x lisa.
Wel fijn dat het ook wel een beetje oplucht allemaal maar net wat je zegt de spanningen zullen volgende week wel komen. Duim heel hard voor je dat het goed gelukt is. Ik hou zelf ook niet zo van die dingen maar vond het wel leuk om te laten pendelen heb je iets om naar uit te kijken he. Liefs wolly
Fijn dat het allemaal is meegevallen! Ik duim mee voor een super resultaat! Hoop dat de wachtweken een beetje zullen meevallen...
hoi marisha, dank je wel. jij mag er ook mee beginnen deze maand zag ik. spannend hoor. we mogen ons nu idd bij de iui lady's voegen. wanneer mag je komen voor fm. moet jij eigenlijk ook de eispsrong testen doen. in elk geval heel veel suc6. x lisa.
Hoi Lisa, Ja, voor mij ook de allereerste keer... vind het reuze spannend Bij mij worden het de eerste keren IUI in eigen cyclus (al hopen we er natuurlijk maar 1 te moeten doen ) ik moet alleen op dag 12 op FM komen (geen hormonen en normaal eisprong altijd rond dag 14 dus zou ok moeten zijn) op dag 12 wordt dan ook bloed genomen. 's avonds moet ik dan pregnyl laten zetten op spoed en dan aan de hand van de FM en de uitslag van de bloedtesten moet ik dan ofwel op dag 13 of op dag 14 de IUI hebben (tenzij natuurlijk mijn ei op dag 12 nog niet groot genoeg is). Pfff, zit nu nog maar op dag 2 van m'n cyclus en vind het nu al lang duren het worden 4 heeeeeeel lange weken...
hoi marisha, ja wachten duurt lang. ik heb ook iui gehad in eigen cyclus. wat is pregnyl dan? dat heb ik niet gehad. ik had toevallig wel afgelopen donderdag bloed laten prikken, en moest toen gelijk een eisprong test doen. bloedtest en eisprong test waren allebei positief. kon dus afgelopen vrijdag komen voor m'n eerste iui. had er al helemaal niet meer op gerekend. zat al op dag 24. was echt een verassing dus. x lisa.
Pregnyl zou iets moeten zijn met hormonen die je eisprong veroorzaakt (geloof zelfs dat daar zwangerschapshormonen in zit). Als ze dit geven kunnen ze de IUI beter plannen. Bij mij gaan ze dus op dag 12 de echo doen en bloed nemen en 's avonds krijg ik de pregnyl spuit (tenzij het ei natuurlijk niet groot genoeg was) en dan aan de hand van de bloedtest zouden ze moeten zien of de eisprong er al zat aan te komen (dan moet de IUI meteen de dag erna) of nog niet (dan kan de IUI 2 dagen later wanneer de eisprong gebeurt door de pregnyl). Zo te lezen heb jij dus je IUI op basis van ovutesten gehad? Kan me voorstellen dat je op dag 24 er niet echt meer op rekende om nog een IUI te kunnen krijgen. Bij jou dus nog 12 lange dagen... tegen dat wij voor de eerste keer mogen zullen jullie het resultaat bijna weten! Hoop natuurlijk op een goed resultaat! Liefs, Marisha