Een 2de willen, maar manlief niet

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daggie1984, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!

we hebben sinds april 2009 een zoontje, hij is geweldig, super, en zo makkelijk!

ik wil graag nog een kindje. maar manlief niet...
    heb al gezegt dat ik niet NU een kindje wil..

ik ben nog jong, en wil graag mijn zoontje een broertje of zusje geven.. een persoon op de wereld zetten...

manlief wilt het bij ene houden....

wie heeft dit ook.. of had dit, en toch een 2de?

bedankt voor jullie reacties!

Liefs
    Daggie

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lastig daggie! Ik wilde ook heel graag een tweede mijn man twijfelde nog. Moet eerlijk bekennen dat het verlangen zo sterk was dat ik er nogal heftig op reageerde en het er een beetje doorgedrukt hebt... helaas ben ik nog niet zwanger...
    Mijn man is gelukkig nu wel helemaal om. Hij vraagt telkens of ik mijn ei al heb enzo en doet super zijn best om om de dag te klussen.
    Maar wij gaan dat probleem straks nog een keer krijgen als ik een derde wil.

Ik zou alle voors en tegens tegen elkaar afwegen/opschrijven en het hem ook laten doen. En dan een open en eerlijk gesprek met hem voeren... meer kan ik je ook niet aanraden...

3. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    thanks debby.. en wat goed dat je man er voor wilt gaan....succes!!

denk dat ik uit eindelijk toch mijn "zin"krijg... heb het namelijk ook zo ver gekregen met de naam van onze zoon.. hahaha

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja daggie zo gaat dat... mijn man zei laatst tegen een vriend dat de vrouw toch meestal haar zin krijgt als het over dat soort dingen gaat... ;) Maar als hij het 100% niet zou willen dan zou het wel anders zijn. Helaas kan ik niet eerlijk zeggen dat ik het dan nog niet doorgedrukt had want het gevoel was toen wij het besluit namen gewoon heel heftig. Nu gelukkig al een stuk minder heftig maar toch...

Deel Deze Pagina