heej meiden! hier nog steeds ongigevoel maar ff bm slijm bekeken en die was wit, had al urine opgevangen paar seconde daarvoor heb getest maar die is nega, was natuurlijk ook wel te verwachten omdat mijn ei ook niet vindbaar is wacht dus maar nog steeds op de duvels! @crepe: Owjeej niet opzoeken hoor! als dat je onzeker maakt! gewoon positief blijven inderdaad liefs springmuis
hey meiden, spannende week voor een aantal van ons. Jammergenoeg sommigen ook al tekenen van aankomende ongie. Maar.........je weet het nooit he, buikpijn/krampen kunnen ook van een evt. zwangerschap zijn zeggen ze. Behalve mega opgepompte (.)(.) maar dat heb ik eigenlijk elke maand heb ik nog geen klachten. Maar ben al een aantal weken supergestresst (niet om kinderwens maar andere privezaken) waardoor ik zeker weet dat een zwangerschap uitgesloten zal zijn. stress is allesbehalve bevordelijk, dus kan het wel op mijn buik schrijven deze maand. iedereen veel succes en ik hoop dat er in ieder geval 1 gelukkige tussen zit!
hoi hoi! nou hier zijn de ongipijnen weg snap het niet, vandaag ineens misselijk, maar niet om een zwangerschap maar door verschrikkelijke hoofdpijn die niet weg wilde bah ga nu maar naar bedje toe liefs springmuis
Hanneke, vind je het echt makkelijk om te wachten tot je ongi daadwerkelijk daar is ? Ik vind dat juist reuze lastig. Dat je al voelt dat het moet komen, maar dat het maar niet komt...... Jouw instelling van nieuwe maand nieuwe kansen heb ik ook altijd. Welke datum moest jij ook weer naar de gyn ? Crepe, fijn dat het allemaal goed gaat met je ! En idd, het zoeken naar info kan ook wel eens tot meer onrust leiden. Niet te veel willen weten dus ! Sieb, hoe is het bij jou ? Is er al duidelijkheid ? Springmuis, vervelend he, dat je lijf je het ene momenthet ene vertelt en het andere moment weer iets anders...... Germini, idd een spannende week - er moet zeker toch 1 gelukkige tussen zitten he ! Vervelend zeg, dat andere spanningen je parten spelen. Kun je proberen ze op te lossen ? Hier ook wisselend - het ene moment buikpijn, het andere niet. Ik heb het gevoel dat het niet raak is en mijn gevoel is meestal goed. Buikpijn in combinatie met zere borsten is bij mij meestal geen goed teken..... Hopelijk komen de gewoon op tijd en hoef ik niet te lang meer tussen hoop en vrees te blijven (klinkt wel een beetje zwaar, maar wist geen andere woorden te vinden ) Allemaal fijne vrijdag - op naar het weekend ! Liefs, Janneke
He meiden! Hoe is het hier? Zie ik dat nou goed, iedereen op het wachtbankje? Ik ook, mijn nod is de 11de. Heb het gevoel van niet deze maand. Haha, hoezo op safe gaan Zou nog even laten weten hoe het bij de gynaecoloog ging. Ben gisteren geweest voor de eerste afspraak. Hij heeft een echo gemaakt en dat zag er allemaal heel mooi uit zei hij. Hij heeft een soort van uitstrijkje gemaakt en een bloedtest afgenomen. Daarvan krijg ik over 2 wk de uitslag. Donderdag moet mannetje zaadjes inleveren en daar krijgen we dan ook meteen de uitslag van. Feit dat hij al 2 kindjes heeft geft geen garantie zei hij. Dus spannend allemaal! Vind het wel een heel fijn gevoel dat er nu iets gebeurt. Ben doordat ik deze afspraak had gemaakt vlak na mijn laatste ongi deze maand opeens helemaal ontspannen. ben helemaal niet zo met zwanger worden bezig geweest. Heb alles gedaan waar ik zin in had en ik zie wel waar het schip strand deze maand. Tuurlijk hoop ik wel dat ik een mooie posi test heb deze maand maar ben er veel minder mee bezig geweest. Hoe is dat bij jullie? Heeft het jullie gevoel veranderd sinds jullie de keuze hebben gemaakt naar de arts te gaan...? Dikke knuf voor jullie allemaal!
hey milla rose, wat fijn dat alles goed verlopen is gisteren! en wat super dat je meteen de uitslag van het zaadonderzoek krijgt! mijn man heeft het vorige week ingeleverd en hij moet wachten tot de 25e als we weer naar de gyn. moeten! (en ik kan je vertellen dat wachten duurt lang!). ik herken je gevoel van meer ontspannen zijn volkomen. ben zelf ook wat rustiger, komt denk ik doordat ik meer zoiets heb van 'er wordt nu iets aan gedaan'.
@germini: ja zoals ik het terug lees heb ik het zo geschreven maar bedoel dat we die zaadjes uitslag ook de 20ste krijgen. Maar dat is dan nog maar een week.
@janneke: Ja joh ik was er echt van overtuigd dat ik ongi werd maar niets echt raar lijf! @milla rose: Wat fijn dat je echo er mooi uit zag meis! en ik duim voor een goede uitslag over 2 weken! liefs springmuis
Hallo allemaal @ Janneke, makkelijk is het niet altijd hoor, maar aangezien we fanatiek begonnen waren met klussen, en we het niet de hele vruchtbare periode hebben gedaan, geef ik ons weinig kans....... Daarnaast zijn mij gevoelige borsten ruim een week voor mijn ongu al aanwezig en dat is geen goed teken! Ben ook zeer reglmatig 28-29 -30 dagen, dus het komt eraan......... @germini balen dat het sperma uitslag zo laat pas komt! Dan gaat de tijd erg langzaam @springmuis, volgens mij kom ik jou ook weleens bij de NOD lijsten tegen? @ milla rose ik ben ook rustiger, voel nu dat we geholpen worden om toch een kindje te megen krijgen, omdat het ondzelf niet lukt @sieb, waar ben je? O, ja ik heb vandaag etos zwanger worden gekocht, ben benieuwd..... Goed weekend allemaal groetjes Hanneke
ik ook zo af en toe.... kan het allemaal niet volgen soms.... ben ik een dag aan t werk geweest, zijn er 10 pag bijgekomen! pfff fijne avond verder aan iedereen
hhaha ja dat is inderdaad vervelend! toen het november topic net open was, schreef ik er iedere dag wel maar nu kan ik het niet meer bijhouden hoor haha jij ook een hele fijne avond gewenst!
Hallo allemaal ! Milla Rose - welkom op het wachtbankje.... Fijn te lezen dat de echo er goed uitzag, dat weet je toch al maar ! Nu 2 weekjes wachten, hopelijk blijf je je die periode ontspannen voelen. Bij mij is mijn gevoel nog niet veranderd - we kunnen pas over 1 week bij de gyn terecht, denk dat het echte gevoel van "nu wordt er tenminste naar gekeken" pas komt als we die afspraak hebben gehad. Ik ben reuze benieuwd.... Germini, wachten duurt idd lang ! Springmuis, heb je nog nieuws ? Ik heb intussen 2 x bericht gehad van pendelaar - 1x deze maand en 1 x volgende maand....spannend ! Hanneke, nog 1 dagje voor ons. Ik weet echt niet meer wat ik er deze keer van moet verwachten - hoop snel op duidelijkheid ! Wat doet dat "etos-zwanger-spul" ? Groetjes van een gespannen Janneke !
Hanneke en Janneke, loop gelijk met jullie! heb net alleen al een testje gedaan en.... natuurlijk wit!
@janneke: Nou fijn dat je gependeld bent hoop dat een van de 2 uitkomt! hier nog geen nieuws, durf niet meer te testen..FF geeft nog steeds geen ei aan, maar ik denk dat hij dag 30 is geweest, dus dan zou morgen mijn ongi moeten komen als ik een LF van 14 dagen aanhou..ik voel iniedergeval niets, ja heeeeeel af en toe iets stekerigs in mn onderbuik maar doet geen pijn, is maar weer afwachten he..ik haat wachten haha zeker als het zo gaat! liefs
Hallo allemaal Hier weer even een berichtje. Nou bij mij is er weer duidelijkheid, ROOD vandaag........had niet anders verwacht, maar stiekem hoop je toch iedere keer! Ik hoef in ieder geval niet de gyn af te bellen! Ja die etos zwanger worden, daar zitten alleen maar vitamines en gezonde stoffen in. Je hoort regelmatig mensen die er zwanger door worden?! Tja je probeert alles............. Janneke en Milla rose, ik hoop niet dat jullie nog gelijk met me lopen en zwanger zijn natuurlijk bedoel ik daarmee! Goed nieuws voor jou milla rose, super! Hoe is het verder met de meiden van de HA club? Janneke probeer lekker te relaxen........ Groetjes allemaal, ik ga aan het eten koken! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hanneke, ik kan me helaas bij jou aansluiten :x Die rot zijn ook hier gearriveerd vandaag. Kost me steeds meer moeite positief een nieuwe ronde in te gaan.
jammer Germini Ik ken dat gevoel hoor, ben het een beetje zat aan het worden...... Bleeeh, meestal tegen de tijd dat mijn ovu ik krijg is weer meer moed en komt er een beetje hoop, maar moed wel zeggen dat dat wel een beetje minder wordt. Kom op Meid Onze tijd komt ook, alleen wanneer? doeiii
Hallo allemaal, He, Mila Rose, testje wit ? Er moet toch iets komen te staan.... of is dit een stomme vraag ? Springmuis, echt niet leuk he dat wachten - erg lange cyclus voor jou deze keer als je ei idd op dag 30 is gekomen. Ik vond mijn cyclus van ca. 35 dagen al best lang.... Germini - joh wat jammer. Het wordt inderdaad steeds lastiger om positief vooruit te blijven kijken. Laat eerst die rotdagen maar voorbij gaan, je mag er best stevig van balen. Hanneke, getverderrie zeg... je gaf het inderdaad al aan, maar toch is het telkens weer een teleurstelling als het daadwerkelijk ook zo ver is. Je blijft toch hoop houden - en dat moet je ook proberen blijven te doen. Hier nog geen sporen van de duivels, dus heb ik er maar een testje aan gewaagd. En ik mag jullie vertellen dat er een heel licht 2e streepje op te zien is ! Een streepje is een streepje heb ik in het verleden gehoord, dus volgens mij mag ik er voorzichtig aan gaan geloven dat het eindelijk zover is. Misschien raar, maar de durf om het te geloven is er nog niet. Ik heb ook af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, maar voelt anders dan ongipijnen. Ook was ik de afgelopen twee dagen 's ochtends erg brak. Morgen nog maar een testje eraan wagen, met ochtend-urine...... het zou toch geweldig zijn ....... Liefs, Janneke
@Janneke Dat klinkt goed joh! zeker zal dat helemaal geweldig zijn! Laat ff weten morgen en ze zeggen idd een streepje is een streepje! Hoeveelste ronde is dit? Succes meid Liefs hanneke