@janneke: Ja ik ben het ook niet gewend zo'n lange en wat zie ik? een licht 2e streepje? Wauw! spannend hoor! ik duim dat je morgen ochtend een dikke vette streep hebt! alvast heel voorzichtig gefeliciteerd ! Liefs
Ow janneke Spannend! En eh.. haha... ik bedoel wit wat betreft teststreepje, de controlestreep was overduidelijk aanwezig. balen hanneke en germini! Dikke knuf spannend ook voor jou dan springmuis, als je van lf14 uitgaat. ikzelf verwacht morgen mijn ongi. als dat niet is misschien woensdag nog een testje maar ik tel er niet op.
Meisjes, kennen jullie het principe van een positieve ovutest bij zws? Check mijn album eens. Dat is een ovutest van net. Maar moet erbij zeggen heb dit al eens gehad en werd toen toch ongi. Maar we wachten af. Als ik toch ongi word zit ik met deze hormoon-spiegel denk ik niet voor niks bij gyn. Maar vind het zelf wel spannend zo! Morgen nog niet ongi dan doe ik weer een zws testje. Doe vandaag geen zws tesje meer want die gisteren was wit.
Heee Janneke, Een licht streepje...wow...het zal toch niet zijn... een week voor je afspraak toch? Wat spannend! Super. Liefs!
milla rose dat zijn wel duidelijke streepjes! Ik hoor idd wel vaker dat je ook hiermee een zwangerschap kan aantonen. Is wel spannend idd zo..... succes meid. Straks hoeven jullie hopelijk niet meer verder te dorkteren! Liefs Han
Hey Milla, Ik heb net even de proef op de som genomen want had nog een ovu-testje in mijn tas. Ben 6 weken zwanger en de ovu test was echt binnen 0,01 sec mega positief. Zo positief was hij nooit toen ik mijn ovulatie aan het testen was.... wie weet!
Hallo meiden, Ik heb donderdag (13 nov) voor het eerst een afspraak bij de HA. Ik ben toch wel een beetje zenuwachtig hoor. Ben al 1,5 jaar gestopt met de pil en nu eindelijk een afspraak gemaakt. Wat gaat hij allemaal vragen? Evemarlin
Bij mij vroeg hij: Hoe vaak heb je sex? Heb je je temp in de gaten gehouden? En hoe lang ik bezig was natuurlijk. En vertelde zelf al dat ik ovulatietesten had gedan. Verder wilde hij een uitstrijkje maar dat had ik dit jaar al gehad ivm bevolkingsonderzoek. En soa testen had ik 3 jaar geleden al allemaal een keer gedaan en heb nu al jaren hetzelfde vriendje dus dat heeft ie achterwege gelaten. Soms doen ze een inwendig onderzoek maar dat had ik bij hem al een paar keer gehad dus dat heeft mijn huisarts niet gedaan. Werd meteen doorgestuurd naar de gyn. Succes donderdag! Laat je ons even weten hoe het ging?
Hoi Evemarlin, Wij werden bij de HA meteen doorgestuurd naar de fertaliteitsarts nadat wij hadden aangegeven een jaar zonder resultaat te hebben geprobeerd zwanger te worden. Verder werden er eigenlijk geen vragen gesteld. Bij mij telde waarschijnlijk wel mee dat ik toen 34 was en in het verleden een eileiderinfectie heb gehad. Bij de fertaliteitsarts werd allereerst een bloedonderzoek gedaan, een uitstrijkje, inwendige echo en bij mijn vriend een spermaonderzoek. Succes hè!
Milla rose: Je houdt het wel spannend ik duim voor je meis! @all: mijn test was nega, temp nog steeds hoog, geeft FF ineens mij ei op zaterdag..zucht....heb natuurlijk niet geklust 4 daagjes omdat ik het een klein beetje zat werd heb alleen 1 dag van te voren en vanochtend heel ff half, we hadden eigenlijk niet zoveel zin dus zijn maar gestopt.. *Zucht nog eens diep* liefs springmuis
hoi evemarlin Teneerste goed dat je de stap gezegt hebt hoor! Ik deed mijn verhaal, 1 jaar bezig om zwanger te worden. Heb een zoon van 4 jaar van een andere partner, regelmatige cyclus, temp lijstje, ovu tetsen gedaan. Dit alles is in orde. De vragen waren daarin verwoven. Het eerste wat de HA zei, dat er zaadonderzoek werd gedaan. dit is inmiddels gebeurt, goede uitslag. Nu heeft de Ha mij doorgestuurd naar de gyn, 28 november de eerste afspraak! Succes meid! WAAR BLIJFT JANNEKE, DIE ZAL VANMORGEN TESTEN!
Hallo hallo ! Daar ben ik dan (eindelijk !) Moest vandaag de hele dag werken, dus niet eerder de kans gehad om langs te komen. Test was vanochtend nog steeds positief - maar het streepje was nog licht. Wel iets donkerder dan gisteren Mijn man haalt vandaag nog een nieuwe test en dan test ik donderdag ochten nogmaals. Heb de foto van de zwschaps test van mijn 1e zwschap erbij genomen en die was ook zo licht..... ! Het gevoel van euforie blijft helaas een beetje weg. Gek he, dan wacht je zo lang op iets en dan is het zover en dan verkeer je niet in opperste hoera-stemming. Misschien komt het wel omdat het nog zo onwerkelijk is en omdat ik toch allemaal wat "last" heb van mijn onderbuik. Het voelt weldegelijk anders dan ongi pijn, maar toch geeft het een onzeker gevoel. Milla Rose, ik heb nog nooit gehoord van positieve ovu test bij zw.schap. Crepe, het ziet er inderdaad naar uit dat ik de afspraak voor maandag kan afbellen....! Evemarlin, onze HA heeft niet veel gevraagd. We waren ook goed voorbereid. Mijn man had al eerder een sperma onderzoek gehad en ik hat temp en ovu lijsten al bijgehouden. Goed dat je de stap hebt gezet - wel spannend, maar het brengt toch wel ietwat rust. Succes enne... wel ff komen vertellen hoor ! Springmuis, heb je nu een zwschaps test of ovutest gedaan ? Het is wel een hele rare cyclus deze keer he, getver balen. Ik zucht even met je mee...... Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen hier...... Liefs en dikke knuffel, Janneke
Spannend Janneke Klinkt allemaal wel goed hoor, Ik had bij mijn 1e zwangerschap ook allemaal buikpijn.......... Haalt je man een kruitvat test, of had je die al gebruikt, omdat die gevoelig zijn? Het zal echt SUPER voor jullie zijn............. Succes en ik zal donderdag achter de PC zitten! Liefs hanneke
Hanneke, ik had zw.tests van Sensitest gebruikt die ik via internet kreeg bij het kopen van ovulatietesten. Voor 99% betrouwbaar staat op de bijsluiter. Mijn man heeft nu een clear-blue meegenomen. Donderdag nog maar een keer testen. En ik denk dat ik mijn banner toch maar ga aanpassen. Dames, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik vind het super van jullie dat er zo leuk gereageerd wordt en hoop dat ik jullie snel ook mag feliciteren. Hou vol allemaal ! Groetjes, Janneke (p.s. vinden jullie het goed als ik hier nog even mee blijf lezen en schrijven ?)