Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Janneke gefeliciteerd, ben heel blij voor je!
    En natuurlijk mag je hier blijven hangen, graag zelfs!

(oeps die foutjes ook steeds :oops: ;) )

2. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Leuk die banner!
    Tuurlijk mag je mee blijven lezen en schrijven!
    Enne......................graag gedaan hoor de berichtjes

Liefs Hanneke

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    JANNEKE..................!
    Gefeliciteerd! wat super!
    Jammer dat je er nog niet zo van kan genieten, maar dat komt echt wel!
    Ben stiekem wel een beetje boel jaloers op je. Hoop dat ik ook nog even voor de mm zo'n berichtje kan sturen. :oops:
    En natuurlijk mag je hier mee blijven lezen en schrijven!

@springmuis, balen joh nog steeds een neg. test. hoop voor je dat er gauw duidelijkheid komt.

@milla,heb ik ook weleens gelzen hier op het forum over die ovutesten. hoop voor je dat het waar is. gewoon een zw testje er tegen aan doen joh!

Hier nog steeds een :x :( gevoel vanwege die :evil:. heb echt even een dip. ben zo bang dat het nooit zla lukken en die 25e november duurt ook nog zo lang. bah.....

4. evemarlin

evemarlin Lid

9 sep 2008
    55
    0
    0
    Sneek
    Hoi Allemaal,

Ik hoop dat ik een verwijsbrief krijg voor de gyn.
    En dat ik snel de uitslag krijg.
    (zo erg bezig met denken dat we niet vruchtbaar zijn)
    En ik laat donderdag wel weten hoe het is gegaan!

Liefs Evemarlin

5. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    evemarlin

Meisje toch, wat een akelige gedachten
    Ik snap het wel hoor, bij mij komen die zo nu en dan ook voorbij!
    Ik hou me eraan vast dat maar heel weinig mensen kinderloos blijven, alleen de weg er naar toe is voor iedereen anders. Sommige mensen hebben een beetje hulp nodig. en daar is niets mis mee, toch?
    Ook voor jou komt er een moment dat jij een kindje in je armen hebt, aleen wanneer is de vraag?

Liefs hanneke

6. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    vind het super goed van je hanneke dat je zo optimistisch en positief kan blijven. Ik kan dat niet goed en heb vaak dezelfde gevoelens als evemarlin. maar je hebt wel gelijk in wat je zegt.....dankjewel

7. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik wil niet zeggen dat t me altijd lukt hoor.. :(

Ik wil graag jullie steunen, denk omdat ik weet, wij weten allemaal wat het met je doet

Liefs

8. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hallo dames.

ik breek ook weer even in.
    Janneke gefeliciteerd meid! Wat gaaf zeg.

Milla Rose, hopelijk heb jij ook een positieve zw test. Ik lees wel vaker op het forum dat ovutesten ook een zw aan kunnen geven. Spannend!

Dames die nu ook de eerste stap hebben gezet.. succes met de onderzoeken hopelijk kunnen jullie ze ook vroegtijdig afbreken.

Ik moet zo voor de eerste keer bloed laten prikken en mijn vent heeft gister zijn aandeel ingeleverd.
    De arme schat, ik had op internet opgezocht waar hij het in moest leveren, bleek dat foute informatie te zijn en heb ik hem met zijn bakje naar de verkeerde balie gestuurd :oops:

gelukkig kon hij er zelf wel om lachen

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He meisjes!

Vandaag geen test meer voor mij, heb zo'n pijn aan mijn schouder. Dus dat gaat vandaag wel komen!

liefs

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    haha esther...............wat zal hij zich lullig gevoeld hebben daar zo met zn potje in zijn hand hahaha.
    moest je bloedprikken voor je progesteronwaarde?

en hanneke......dat is het fijne aan dit forum dat we elkaar goed begrijpen en elkaar kunnen steunen en door de dip heen helpen :D

11. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    ik voelde me ook wel behoorlijk lullig.
    Ik moest inderdaad bloed prikken voor progesteromwaarde en chlamidia.
    Na mijn vakantie kan ik weer bij de gyn langs om de uitslagen te bespreken. (15 dec.)
    Jammer dat het pas na mijn vakantie kan maar door de vakantie zal die tijd wel voorbij vliegen.

Milla Rose, balen zeg. Krijg jij dan altijd pijn aan je schouder als je ongesteld moet worden?

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ja raar he? Hoor ook nooit van iemand van: dat heb ik ook!

13. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    af en toe is het gewoon k**, ik herken al jullie gevoelens. Maar vergeet niet dat het geluk ineens aan je zijde kan staan. Kijk maar naar mij (en Janneke !), ik ben waarschijnlijk zwanger geworden op de dag dat ze me vertelden dat het niet op natuurlijke wijze zou lukken! Ik was die dagen daarvoor nog zo optimistisch en ik denk, hoe stom het misschien klinkt, dat dat echt geholpen heeft. Ben een beetje bijgeloving :(
    Ik denk ook dat het goed is om af en toe je teleurstelling eruit te laten, binnenhouden heeft geen enkele zin en mijn vriend zag op die manier ook beter wat het ' niet lukken' met je kan doen. Maar ik probeerde er er wel voor te zorgen dat ik max een dag verdrietig was.

Ik ben vanochtend trouwens bij mijn arts geweest. Het vruchtje zit in de baarmoeder, we zijn heeeeel opgelucht :D.

14. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi crepe en janneke

ik vind het zo geweldig dat het julie is overkomen. ik hoop dat het ons allemaal ook eens mag gebeuren! :D

liefs Hanneke

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @esther,
    kan me voorstellen dat het balen is dat het zolang duurt, maar....even lekker op vakantie is toch ook wel erg fijn!

@milla,
    haha nou nee sorry dat heb ik ook nog nooit gehoord! wel grappig.

@crepe,
    wat een heerlijk nieuws! en nu maar lekker genieten van je zwangerschap!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Janneke: Gefeliciteerd meis! het is je dubbel en dwars gegunt!
    enne ik had Zwtest gedaan ;)

@Crepe: Wat een super nieuws!

@uhm....ben even kwijt wat ik wilde typen...

grhmz..nah dan komt dat nog wel ;)

liefs!

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He meisjes,

Helaas ben ik ook door naar december. Loop nu gelijk met jou hanneke wat betreft nod. Morgen zaadjes inleveren en volgende wk donderdag de uitslagen dus ben benieuwd.

18. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Heb jij dus ook 8 dec je NOD, gezellig!

Ik hoop dat jullie een goede uitsalg krijgen van het zaad.
    Is dat het eerste onderzoek wat jullie krijgen of zijn jullie al naar de gyn geweest?
    We duimen maar weer

Liefs Hanneke

Ik had vandaag een baaldag.Stond op hyves heel vrolijk een vriendin die zwanger is met een foto van een pos test. Ben daar normaal niet zo gevoelig voor, maar nu kon ik er niet zo goed tegen. Misschien omdat ik te maken heb met die verdomde devils!

Versta wel dat ik het iedereen ENORM gun hoor!
    maar neem aan dat jullie dat wel begrijpen

doeiiiiiii

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Heej Hanneke,

Jaaah.. snap je helemaal. Ben nu ook alles behalve vrolijk. (lees verdrietig) Heb nog een truitje in mijn tas zitten van het zoontje van een vriendinnetje van mij. Had het kado gedaan bij de geboorte maar het is nu al stuk dus moet geruild worden. Maar heb echt even geen zin die winkel in te gaan.

Heb al een echo gehad en uitstrijkje en bloedtest. En van alles, ook de zaadjes, krijgen we de 20ste de uitslag.
    Zat jij nou ook nog op uitslagen te wachten?

X Milla

20. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    heyy
    nee ik zit niet meer te wachten. We hebben een zaadonderzoek gedaan en die was goed. Nu wacht ik tot de 28e, dan moet ik naar de gyn
    Snap dat je nu niet graag naar de winkel gaat, nu even niet doen dan hoor!
    Gewoon doen als je weer de moed heb om te gaan.

Fijn hoor dat je hier je dingen kunt vertellen en mensen je begrijpen, helemaal SUPER!

Hopen dat de bui weer snel voorbij is.................
    Liefs hanneke

Deel Deze Pagina