Ja echt fijn he.. en ook dat iemand het begrijpt wat je voelt, en hoe groot de teleurstelling is. En idd, laat dit maar weer snel voorbij zijn zodat we weer verder kunnen voor de volgende ronde. Duurt het bij jou altijd lang? Bij mij meestal maar 3/4 dagen. Jouw cyclus is ook kort toch?
Hoi Net uit frustratie de hele keuken gepoetst................ Ik heb een cyclus van gemiddeld 28. Ongi duurt meestal wel een dag of 6, soms is het bij dag 8 pas helemaal weg. Vind ik best lang en ik heb enorm veel schrijnende pijn op de dag ervoor en de eerste 2 dagen. Ik vraag me af of dat normaal is en een reden kan zijn dat er iets mis is bij mij. Maar dat is eeb vraag die ik aan de gyn zeker zal stellen. Het is voor mij ook een prettig idee dat je niet de enige bent en ik hou me vast dat iedereen zijn tijd komt, alleen wanneer, dat is de GROTE vraag! Super zo'"n forum groetjesss
Hoi meisjes! Zo.. klusje is geklaard hier Alles netjes op tijd (lees tien minuten na produktie, wonen 5 min. van ziekenhuis vandaan )en verwarmd afgeleverd. Mannetje is al vrij zeker van de uitslag, maar ik vind het best spannend...! Gisteren enorm verdrietig geweest. Ronde 13 alweer, dit verwacht je gewoon echt niet. Had echt gedacht dat ik dit jaar wel zwanger zou zijn. En aangezien het nog kan is de noed me aardig in de schoenen gezonken. Morgen of overmorgen kan ik denk ik wel weer optimistisch zijn maar vandaag vind ik het nog heel moeilijk. Ongesteld zijn word zo bijna een vernederende kwestie.. Gelukkig (nou ja, eigenlijk niet natuurlijk) zijn er hier meisjes die mij begrijpen en dat is wel heel fijn! Heb op deze dagen echt heel veel aan zsp waar je je dingen kunt delen..! Dikke knuf van een (nu nog) verdrietige Milla
Klusje geklaard, ik moest even nedenken......was volgens mij nog niet goed wakker! Nu een weekje wachten voor de uitslag, ik vond dat ook heel spannend. ik was ervan overtuigd dat zijn zaad niet goed was (dit omdat ik 4 jaar geleden zwanger ben geraakt van mijn vorige partner), maar..............het was gewoon goed volgens de huisarts. We hebben een kopie van de uitslag gevraagd en op internet een beetje zitten te vergelijken. Sommige dingen waren iets onder nivo en andere er weer erboven. Moesten maar van het antwoord van de HA af gaan. ik neem de kopie ook mee naar de gyn. Er is weinig te vinden op internet en volgens mij worden voor sommige uistlagen verschillende benamingen gebruikt. Nou meid, laten de dagen maar snel voorbij gaan en je weer ervoor kunt gaan. Het is een visuele cirkle en die moet bij iedereen maar eens snel doorbroken worden! Ik voel me ietsiepietsie beter dan gisteren, maar nog niet de ouwe hanneke. Maar dat komt bij mij ook morgen of overmorgen. Morgen werken en zaterdag komt sinterkaas in het land, lekker afleiding. Liefs Hanneke en een dikke knuffel voor iedereen die dit nodig heeft!
Hoi meiden, Kom net net terug van de HA.. Wat een zenuwen voor de tijd en nergens voor nodig.. Hij vroeg hoe lang ik van de pil af was en hoe vaak we sex hadden. en of ik last had van clamidia. Maar hij zei dat men vriend eerst maar een zaadtest moest ondergaan (aangezien hij een niet ingedaalde bal heeft) Dus snel een afspraak maken bij de gyn Liefs mij
Hallo meiden, bedankt voor de felicitaties en ik vind het super gezellig dat ik hier mee kan/mag blijven lezen. Aan de andere kant kan ik het me goed voorstellen als jullie het niet fijn vinden als ik als zwangere tussen jullie blijf hangen. Zeg me dat dan gewoon hoor, snap ik best enne.... eerlijkheid siert de mens ! De nare gedachten als je voor de zoveelste keer weer ongesteld bent geworden zijn zoooo herkenbaar. Ongelofelijk eigenlijk dat we toch elke keer weer ergens weer de moed vandaan halen om door te gaan. Ook het omgaan met zwangerschapsnieuws van anderen heb ik als lastig ervaren. Kon na het nare buikgevoel wat ik dan toch altijd wel had gelukkig wel blij zijn voor diegene die het nieuws vertelde. Milla - heb enorm moeten lachen om jouw melding "klusje geklaard !" (Zo voelt het volgens mij voor mannen wel) Voor jullie allemaal een hele hele hele dikke knuffel ! Janneke
Hoi janneke Ik vind dat je gewoon mag blijven hoor! Je weet immers hoe het voelt als het allemaal niet 1,2,3 wil lukken. En de realiteit is dat mensen zwanger worden! Je wordt er regelmatig mee geconfronteerd, toch? Onze tijd komt ook............ Zei vriendlief gisteren ook tegen me er werd er eventjes door opgepept! Ik gun het jou net zoals ik het iedereen gun! Geniet er lekker van! Liefs Hanneke
@janneke, Fijn dat je gewoon gezellig mee blijft kletsen alhier. Natuurlijk ben ik superjaloers op je maar gun het je van harte! en buiten het feit dat je zwanger bent kun je voor ons een enorme steun zijn en daar gaat het om toch?dus....lekker blijven hoor! kunnen we ook een beetje meegenieten met je Hier nog steeds ongie en toch nog steeds een beetje down. Vooral omdat de zoon van mijn man (hij woont bij ons) zooooooo graag een broertje of zusje wil en dat nog even heel duidelijk maakte op de dag dat ik ongie werd. Moest echt even traantje wegpinken en dat maakt het er niet makkelijker op. Ik gun het hem zo! en mezelf natuurlijk ook maar goed...voorlopig moet ik nog engelen geduld hebben. de 25e lijkt nog zo ver weg. en begin me toch steeds meer zorgen te maken om het zaadonderzoek. je hoort steeds vaker dat een kind uit een vorige relatie geen garantie is en wordt toch echt wel een beetje boel bang nu. maar er zit niets anders op dan af te wachten. dank dames voor alle steun!
Hallo allemaal, komende dagen ben ik er even tussenuit. Na het weekend kom ik weer posten ! Hou je goed dames, ik stuur goede "vibes" naar jullie toe ! Liefs, Janneke
Hi lieve forumleden, wij zijn ook al een tijdje aan het proberen om zwanger te raken. Maar helaas nog niet gelukt. We hebben alle standaard onderzoeken al gehad en alles was prima. Dit is eerst natuurlijk een opluchting, maar daarna ga je denken 'waarom ben ik nog niet zwanger dan?' We proberen het nog een half jaartje zelf (tot januari) en dan krijg ik een kijkoperatie. Maar ik hoop zo dat dat niet meer nodig is! Ik zou het leuk vinden om hier af en toe gezellig met jullie mee te kletsen. Dus tot ziens! Liefs
Hoi zeehondje welkom in het clubje! Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag raken. Ik zelf ga 28 nov voor t eerst naar de gyn, zal tegen die tijd wel spannend zijn..... Groetjes Hanneke
Hoi zeehondje... grappige naam welkom! Ik heb in september de kijkoperatie gehad dus als je vragen hebt... Viel reuze mee maar zou natuurlijk leuk zijn als je voor die tijd zanger raakt. groetjes
He meiden, Zelf al drie dagen spotting. En dan elke dag ook maar één keer heel licht roze op wcpapiertje. En ook nog eens 4 á 5 dagen te vroeg. Hoop natuurlijk dat dit een goed teken is (innesteling oid) maar moet aan de andere kant niet te veel hopen want dan is het zo'n domper als ik echt ongi wordt. Afwachten is nu heel moeilijk, durf elke keer eigenlijk niet naar de wc omdat dan de droom weer afgelopen kan zijn. AAAAAHHHHHHHH......... Word soms wel eens gek van mezelf, herkennen jullie dit?
Hello ladies! Springmuis is na een cyclus van 49 dagen ongi geworden! en ik kan je vertellen dat ik er toch wel blij mee ben, omdat ik al geen ei had en dus wist dat ik niet zwanger kon zijn, ik ga als ik morgen tijd heb de HA bellen, de spanning is begonnen! Liefs Springmuis
Hoi Meiden! De huisarts is gebeld! alleen mijn eigen huisarts is WEER eens op vakantie, heb nog nooit die vrouw gehad, altijd als ik bij de dokter ben is zij op vakantie, heb nu een afspraak voor maandag bij een vervanger, vind ik niet zo fijn, wat het is niet zoals bij een snotneus dat je 1x bij de HA bent, en dan moet ik het steeds herhalen voor een andere HA, maarja heb toch maar maandag laten staan, anders moest ik nog 4 weken wachten. ik ben benieuwd! Liefs Springmuis
Hoi springmuis Goed dat je toch de afspraak hebt gemaakt hoor! Snap dat het niet leuk is om een andere huisarts te krijgen, maar als je doorgestuurd zal worden dan maakt het niet uit wie het doet. Alvast succes, al duurt het nog een week, maar wachten zijn we gewend toch?! groetjes hanneke
Dank je wel Ja idd het wachten zijn we gewend, alleen ben nu toch wel zenuwachtiger dan die 2 weken na mn ei Liefs
Is een andere spanning...... de 28e mag ik naar de gyn, ben nog niet zenuwachtig, maar dat gaat vast komen..... groetjes