Aan het eind van de middag (vierde dag spotting) wat licht bruine druppels in ondergoed. Ben toch bang om weer ongi te worden. Balen!
Springmuis, wat 'fijn' dat je eindelijk ongi bent! En succes bij de huisarts maandag! Ow hanneke snap je spanning! Ik moet donderdag, dan krijgen we alle uitslagen. Kan niet wachten..!
Hallo allemaal ! ons weekend weg was erg gezellig - helaas niet al te best weer gehad, maar met een regenjas en bergschoenen hebben we toch lekker nog wat kunnen wandelen ! Met mij gaat het goed. Raar idee, vandaag zouden we de afspraak bij de gyn hebben gehad. Mijn zus en beste vriendin belden vanavond al om te vragen hoe het was. We hebben een algemeen verhaaltje opgehangen omdat we het hen nog niet willen vertellen. Ouders hebben we vandaag op de hoogte gebracht, broers en zussen met Sinterklaas. En mijn vriendin zie ik vrijdag, dus dan wil ik het "live" vertellen. Was wel lastig om een kletsverhaal tegen hen die zo lief waren om te informeren op te hangen.... maar ja, des te groter is de verrasssing later ! Germini, die confrontatie met de zoon van je man zal inderdaad wel even heftig zijn geweest. En zeker op de dag dat je ongi bent geworden, doet het je meer verdriet, dan kun je dat er net even niet bij hebben. Hou de moed erin hoor ! Zeehondje, welkom hier ! Spannend jullie half jaartje..... hoop van harte dat je geen kijkoperatie nodig gaat hebben. Zelf had ik vandaag eigenlijk afspraak bij de gyn (na 13 rondes) maar heb vorige week onverwachts positief getest. Ga duimen voor jou voor ook snel een goed resultaat ! Springmuis, pffff..... 49 dagen ! Kun je nu aan je temp.staatje terug zien of er inderdaad een verandering in temp is geweest op dag 35 ? Hopelijk de volgende ronde wel een goede eisprong te vinden. Jammer dat je niet bij je eigen HA terecht kunt, maar wel goed dat je de afspraak hebt gemaakt. Dan wordt er in elk geval iets in gang gezet ! Toi toi toi volgende week ! Hanneke, de 28 is volgende week al. (als je het zo zegt, lijkt het misschien wat dichter bij...) Wachten duurt zoooo lang he en ik denk dat ik ook erg zenuwachtig zou zijn hoor, da's helemaal niet raar. Milla Rose, aftellen voor jou ! Succes donderdag enne.... wel ff komen vertellen hoe het was he ! Welterusten allemaal ! Liefs, Janneke
Heej Janneke Leuk weer wat van je te horen! vandaag de dag van de gyn idd voor jou! kan me voorstellen dat het lastig is om het niet te vertellen, maar binnenkort krijgen ze een hele leuke verassing! Hoe reageerde jullie ouder(s)? Ik hoop dat sinterklaas en zwarte piet een grote zak met HCG meeneemt voor iedereen hier! Wordt het in mijn geval wel een halfbloedje hmmm hoe leg je dat uit! Is het al een beetje werkelijk voor jullie? Groetjes Hanneke doeiiiiii Succes voor alle meiden hier!
heeyyy meiden, Die HCG is van harte welkom hier! Zal inderdaad moeilijk geweest zijn JAnneke, je wil het het liefst van de daken schreeuwen natuurlijk! maar.....je hebt nog iets leuks in het verschiet! Springmuis, goed dat je een afspraak hebt gemaakt ook al is het niet bij je eigen HA. Zeehondje, welkom bij ons cluppie er is inmiddels al eentje zwanger en wie weet volgen er meer......... Milla.......veel succes alvast voor donderdag! wij mogen volgende week dinsdag en ben behoorlijk nerveus al! Hanneke ook al bijna....spannend! (bij ons loopt echt alles bijna gelijk hahaha). Bijna weer druk aan de klus! Wat is jouw tactiek geweest janneke hahaha, wie weet brengt het ons ook geluk
aaaaaaahhhhhhh....... Dit is echt raar. Vijfde dag alleen maar soms heel licht bruin verlies. Gister twee druppels, nu ongeveer 4 zeg maar (in ondergoed). Normaal 1 dag spotting en dan ongi! Wat is dit? Zou het dan toch...
@Hanneke: ouders waren helemaal verbaasd natuurlijk. Leuk om zo'n bericht te mogen brengen. En ik zal op mijn verlanglijst ook een grote zak met HCG zette voor jullie hoor ! Het begint steeds een beetje meer werkelijk te worden - ben wel bang dat het mis gaat, heb ook wat buikpijn, maar volgens mij had ik dat bij mijn 1e zwschap ook. 10 dec. 1e keer VK - hoop dat 't daardoor een beetje tastbaarder wordt ! @Germini, wat vraag je me nou - moet ik hier onze tactiek gaan opschrijven ?!? Voor jullie doe ik dat graag. Ik weet namelijk precies door welke "klus" het raak was. Doe het maar eens op z'n "hondjes" @Zeehondje: spannend hoor. Hoe voelt je buik ? Ben reuze benieuwd voor je ! Liefs, Janneke
whahahaha janneke het is zekers de moeite waard om het te proberen! hoop alleen niet dat ik tijdens doggy inenen aan jou moet denken hahaha @zeehondje, ik zou een testje doen hoor! dan weet je misschien meer! hiero een beetje last van mijn buik, ws komt mn eisprong er 1 deze dagen aan, gister had ik al meer afscheiding (doorzichtig)
hallo germini, ik ben ook een jaar bezig. en toen ben ik ook naar de ha gestapt. hij gaat je waarschijnlijk doorverwijzen naar het ziekenhuis en daar krijg je een gyn, doorverwezen. dus dan krijg je een gesprek en naar aanleiding van dat gesprek gaan ze onderzoekjes bij jou en je partnet doen. Waarschijnlijk bloedprikken en zaadonderzoek bij je partner... is bij iedereen verschillend. xxx
Hoi meiden! Ben weer terug. De uitslagen: Clamidia: geen antistoffen Bloedtest: goede eisprong Zaadjes: veel Dus we zijn heeeeeeeel blij voor nu Nu moet ik de eerste dag van mijn volgende menstruatie bellen voor een afspraak voor een hsg. Morgen zat helaas al vol anders was ik er meteen vanaf geweest. Zie daar wel tegenop maar vind het wel belangrijk. Als die uitslag positief is dan behoren we gewoon tot de groep waar niks aan de hand is en die er gewoon misschien wat meer tijd voor nodig heeft. Dus al met al, voor nu zijn we alvast heel blij, alleen de hsg nog even afwachten. Dikke kus voor jullie allemaal!
Goed nieuws Milla Rose! Gefeliciteerd met de goede uitslag. Zal vast wel lucht geven! Volgende week vrijdag 28e ga ik voor t eerst naar de gyn. Ben zo benieuwd wat er uitkomt en wat eraan gedaan kan worden natuurlijk! Groetjessssss hanneke
hey milla! wat een goed nieuws zeg! Daar mag je zekers blij mee zijn! ik hoop ook op zulk nieuws dinsdag! Een hsg lijkt me geen pretje, maar.....is voor een goed doel en vaak zeggen ze dat je na een hsg vruchtbaarder bent!
hi Milla Rose, ik heb ook al die onderzoeken gehad. En bij ons was ook alles goed. HSG is inderdaad niet echt een pretje, maar duurt gelukkig niet lang! Heb jij ook een samenlevingstest gehad?
@allemaal: dankjewel voor de lieve reacties! @zeehondje: nee die samenlevingstest doen ze hier niet omdat ze zeggen dat is gebleken dat die niet betrouwbaar is.
Onze gyn. is er nog nooit over begonnen. Dus waarschijnlijk vindt zij het ook niet betrouwbaar genoeg. Succes allemaal!