Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden!
    ik ben vanochtend bij de HA geweest, viel allemaal reuze mee hoe eng het was :p had me toch anders voorgesteld

en ik ben doorgestuurd naar fertiliteitsarts, kan morgen afspraak maken dus ben benieuwd ;)

liefs

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    fijn te horen dat het meeviel springmuis! hopen dat je snel terecht kunt bij de fert.arts!

ik ben behoorlijk nerveus aan het raken. morgenmiddag de uitslagen. gelukkig moet ik ervoor werken, kan ik even mijn zinnen verzetten. ik laat het jullie morgen weten!

3. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Germini

Ik wil jou HEEL VEEL succes wensen!
    Dus bij deze

Springmuis
    Gelukkig dat het meeviel, nu op naar de dokter!
    Jij ook Succes

groetjes Hanneke

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Germini succes morgen!

Hanneke dank je wel!

5. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Succes vandaag met de uitslagen germini!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden!
    ik kan dinsdag al terecht bij de Fert. Arts :D
    ben nu al zenuwachtig :)

Liefs!

7. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Zo das lekker snel, heerlijk hoef je en keer niet zo lang te wachten!

Succes

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hey meiden,
    Dankjullie wel voor de succeswensen :D doet een mens goed!

Bij mij was alles gelukkig goed. Geen chlamydia en ook niet gehad. Progesteronwaarde was ook goed, deze liet een duidelijke eisprong zien. Nu moet ik een hsg laten maken. als ik ongie ben moet ik bellen voor een afspraak omdat ze dat tussen dag 7 en 12 van je cyclus doen. hopende dus dat ik dan nog terecht kan! zie er als een berg tegenop. heb wel 2 naproxennetjes meegekregen maar toch.......nou ja we zien wel.
    als dit goed is moeten we 3 maanden wachten en dan weer naar gyn.

Bij manlief was het zaad matig. hoeveelheid was goed maar beweeglijkheid matig. ze had het erover dat het op het randje zat. ze vertelde iets over 49%. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van snapte. Maar hij moet naar de uroloog volgende week donderdag en dan vragen we wel hoe en wat. Volgens mij valt het allemaal wel mee, gewoon beetje op leefwijze letten (stoppen met roken en zo) en dan komt het hopelijk wel goed.

Wederom op het wachtbankje nu......

@springmuis,
    lekker joh dat je zo supersnel terecht kunt!

9. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Hallo lieve meiden !

hier weer een berichtje van mij - het gaat me goed. Voel me af en toe best een beetje "brak" maar heb er dat heel graag voor over. Hopelijk zijn jullie onze techniek goed aan het oefenen :) en komen er over een paar weekjes mooie berichten hier te staan ! Doe je best dames (en heren !) ;)

Hanneke, :oops: jij hebt de dingen ook goed op een rijtje... ja, dat was
    idd die zaterdagochtend ! Moest wel lachen toen ik je berichtje las !
    Spannend weekje voor je he - nog 3 nachtjes slapen en dan naar de gyn. Spannend hoor....

Zeehondje, succes de volgende ronde.

Milla, fijn te lezen dat er geen bijzondere afwijkingen gevonden zijn. Nog ongeveer 2 weekjes en dan mag je dus bellen voor een afspraak voor de HSG. Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet - probeer maar te blijven bedenken dat het je waarschijnlijk een stapje dichter bij een wondertje bengt.

Springmuis, goed dat het gesprek met je HA prettig is verlopen. En wow.... wat kun je al snel terecht bij de fert.arts ! Echt super fijn dat je niet nog lang hoeft t wachten. Toi toi toi !

Germini, wat een geweldig nieuws dat er ook bij jullie geen hele bijzondere afwijkingen geconstateerd zijn op het eerste gezicht. Een vriendin van mij heeft ook een HSG moeten laten doen en die vond het ook heel spannend. Goed dat ze je 2 pilletjes hebben meegegeven - gewoon gebruiken hoor ! Hoop dat je na je ongi nog terecht kunt voor de HSG - ik mag aannemen dat een HSG bij elke vrouw op hetzelfde moment in de cyclus moet gebeuren. Dan kan er dus niemand ver vooraf al een afspraak maken, waardoor er geen lange wachtlijst kan ontstaan !

Groetjes, Janneke

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    ik hoop dat je gelijk hebt janneke!
    We hebben je techniekje goed geoefend dus wie weet hahahahaha.

Fijn te horen dat het goed met je gaat! wanneer heb je je eerste echo eigenlijk? die brakkigheid hoort er een beetje bij he....zwanger worden gaat niet altijd over rozen, maar zwanger zijn ook niet helaas.
    Geniet er lekker van!

11. beebiebregje

6 nov 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    hey allemaal,
    ik heb een vraagje. ik ben vandag al heel erg overtijd maar de testen zeggen nog steeds negatief dus heb de hoop eigenlijk een beetje opgegeven. je hoort wel eens verhalen van mensen die dan zwanger zijn ondanks neg. test maar ik geef die hoop een beetje op. dus daarom lijkt een doktersbezoekje me niet geheel onverstandig
    maar nu is het zo dat ik onlangs verhuist ben en dat m'n oude dokter heel ver weg zit en ik me nog niet heb ingeschreven bij die praktijk die hier zit. weten jullie of k dan daar gewoon wel een afspraak kan maken en me op dat moment kan inchrijven aaro? want k wil onderhand weten waarom de duivels nog niet op visite zijn geweest.
    liefs

12. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ja Janneke ik heb het onthouden omdat van ons allebei de kindjes die nacht bij de opa's en oma;s waren toch?!
    haha, moest er meteen aan denken omdat het ook onze klusperiode van start was gegaan!

Goed om te horen dat het goed met je gaat, leuk dat je weer even van je laat horen!
    Zijn er al mensen op de hoogte van je zwangerschap?

Ja nog 3 nachtjes......pfffffffffffff

ben benieuwd!

groetjes Hanneke

13. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Hanneke: mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie ! Heel veel succes morgen !

Wij hebben inmiddels onze ouders ingelicht en 2 goede vriendenstellen. Voor de rest houden we het nog even verborgen, wel leuk om een "geheimpje" te hebben. Enne.... 't was inderdaad DIE zaterdagochtend ;) :rolleyes:

14. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Wat leuk dat je aan me denkt Janneke!
    Bedankt!
    Alles goed met jou?

15. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Wat ben jij snel met een reaktie zeg !
    Hou je het nog een beetje vol, of ben je erg gespannen ?

Met mij gaat het redelijk. Maak me wat ongerust en durf het eigenlijk nog steeds niet goed te geloven. Bang dat het misgaat - maar ja, dat is niet gek natuurlijk. Vandaag mijn urine even weggebracht naar de HA omdat ik nogal wat buikpijn heb. Hier op het forum lees ik dat dat erbij kan horen en dat het met het groeien van de baarmoeder te maken heeft, maar toch voor alle zekerheid maar ff laten checken. Morgen al uitslag, dus dat is mooi !

Take care !

16. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik zat toevallig daarnet net achter de pc.
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook die spanning dat het mis gaat en keek uit naar de 13 weken grens.
    Mooi dat je morgen de uitslag heb, maar wat wordt er dan onderzocht?
    Ik ben eigenlijk nog steeds niet echt zenuwachtig! Misschien morgen?
    Ik moet er om 9.40uur zijn, das wel mooi. En daarna nog curus en werken tot 21.30uur. Dus de dag zal zo voorbij zijn!

Succes meid!

Liefs hanneke

17. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Handig van me, om er niet bij te vermelden wat ze onderzoeken..... ze gaan kijken of ik een blaasonsteking heb. Daar kun je ook buikpijn van hebben.

Fijn dat je morgen al redelijk vroeg een afspraak hebt, dan zit je er tenminste niet de hele dag tegenaan te hikken. Succes en welterusten !

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He Hanneke, heel veel succes morgen!

Janneke, super fijn dat het allemaal zo goed gaat! Lekker genieten meis!

19. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Dank je wel
    milla rose

Ik laat hier weten hoe het is gegaan, maar dat zal wel zaterdag worden

tot forums...

20. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hier een up date:
    Vanmorgen bij de gyn geweest.
    Ik was al eerder bij hem geweest, na de bevalling Ok littekenweefsel. Leuke man, snapt er niets van en vroeg of we het misschien verkeerd deden (standje), ik heb hem toen om advies hierover gevraagd, maar dat gaf hij niet.
    Gyn gaf aan dat alles er goed uit zag wat we tot nu toe hebben:
    - sperma onderzoek +
    - regelmatige menstruatie +
    - ovulatie + (testen, temperatuur en ik voel hem
    - daarnaast vrijen we zeker dubbel en dik tijdens de vruchtbare periode.

Hij heeft me doorverwezen naar het fertiliteitsspreekuur op 10 december de volgende afspraak dus............Ze zullen waarschijnlijk mijn eisprong gaan observeren met behulp van inwendige echo's. kijken of die wel voldoende rijpt.
    Kijk daar nu al naar uit................ de start is gemaakt en ik zal blij zijn als we een handje geholpen worden

groetjes Hanneke

Deel Deze Pagina