Hey Hanneke, fijn te lezen dat er gelijk een vervolgafspraak gemaakt is. En goed te lezen dat je blij bent dat er nu stappen worden ondernomen. Enne.... dat advies van welk standje het beste is, heb je van mij al gekregen he ! Hou je taai ! Liefs Janneke
weet je wat ik zo gek vind? bij hanneke gaan ze ei rijping met echo's bepalen, bij mij zei hij dat hij dat aan het bloed al kon zien dat het allemaal goed is.. Maar super han dat je doorverwezen bent!
Hoi Milla rose Ik begreep van de gyn dat ze idd per echo gaan kijken of het eitje goed genoeg rijpt! maar goed verder beleid zal door de fert arts bepaald gaan worden. ik hou jullie op de hoogte en kunnen we elkaar ondersteunen! groetjes Hanneke
Hallo ! Deze week nog dames waarvoor geduimd moet worden ivm afspraken bij de gyn of iets anders ? Laat ff weten, dan ga ik ze zeker laten draaien ! Liefs Janneke
Hey Janneke! Ik mag volgende week de 10e voor t eerst naar de fert. arts, ben zo benieuwd....................vind het fijn dat er verder wordt gekeken. Ik vrees ook deze maand geen zwangerschap, terwijl we echt heel goed ons best hebben gedaan en ik jouw tip zeker heb meegenomen! hahaha Heb al weer gevoelige borsten zoals altijd voor mijn ongi blehhhh De 10e als ik naar de arts moet ben ik wel ongi, ik hoop dat dat niets uitmaakt! Even iets anders....ik moet woensdag wel weer naar het sophia kinderziekenhuis voor mijn zoontje. Ik weet niet of ik het weleens heb verteld, maar hij heeft een stowisselingsziekte (glycogeenstapelingsziekte)en vanuit DNA van hem blijkt dat er nu een foutje op het X chtomosoom zit wat nog niet eerder is erkent! Lang verhaal, maar ik zal het niet langer maken. Zoontje vind het altijd wel heel intressant als ik naar het ziekenhuis moet voor hem, want wij zijn vorig jaar op tv geweest bij medisch centrum toen hij een leverbiopsie moest ondergaan en hij noemt het ZIJN ziekenhuis. Zolang er niet geprikt hoeft te worden vind hij het leuk! Heb dus veel ziekenhuisbezoekjes af te leggen, maar op zich ben ik het van mijn zoontje wel gewend! Ik ben ook benieuwd wie er binnenkort een afspraak hebben. Gaat alles goed bij jou janneke? groetjes Hanneke
hey allemaal, ik ben `nieuw` in dit topic ben vandaag naar de h.arts geweest, we zijn nu een jaar bezig heb een verwijzing gehad voor de gyn, h.arts heeft wel geadviseerd om nog een cyclus te tempen en dan in januari een afspraak te maken Dus dat ga ik braaf doen Ben in iig geval heel blij dat ik doorgestuurd ben, alleen het idee al dat je serieus genomen word, echt een heel fijn gevoel
Hoi Staffie Welkom hier. Goed dat je de stap gezet hebt, ik herken het gevoel dat er nu iets gedaan gaat worden en dat lucht op. Veel succes met tempen, het is voor een goed doel! groetjes Hanneke
Heej hanneke! had hier nog niet gelezen, dus lees nu pas dat je bent doorverwezen! Wat goed! ik duim voor je meis! @Janneke: Jaaaaa duim maar voor mij, ik moet morgen naar de FA @Staffie: Welkom! en wat een last valt er al van je schouders af als je bij de HA bent geweest he! ik had dat ook heel erg, al ben ik nu toch weer zenuwachtig voor morgen Liefs
he meisjes, hier nog niks bijzonders. hoop heel erg dat ik deze maand niet ongi word, want anders volgt hsg waar ik niet zo'n zin in heb. wat fijn dat je kereltje zo goed met zijn ziekte omgaat hanneke! hoe gaat de zws janneke? en welkom staffie! springmuis, zal ook voor je duimen voor morgen! laat je weten hoe het ging?
thx allemaal het is idd een heel fijn gevoel, al is het wachten er nog steeds maar hopelijk kan ik het stressen een beetje naast me meer leggen, wil ook nog weleens helpen @ springmuis succes morgen
Hoi allemaal, ik heb ook weer even bijgelezen @ Hanneke, fijn dat je toch redelijk snel een afspraak hebt. Succes de 10e ben benieuwd wat ze gaan doen om de eireiping te checken. Bij mij werd het hormoonniveau bepaald in mijn bloed en 1 inwendige echo rond de eissprong @ springmuis, succes morgen! @ Staffie, welkom @ Janneke, duurt lang hè dat 1e trimester.... Heb je al echo's gehad? We lopen bijna gelijk, ik ben een kleine week verder
He meiden, Woensdag (3 dec) kan eindelijk vriendlief ook naar de dokter. Ik was laatst al geweest bij mijn eigen dokter en heb toen een verwijbrief voor de gyn gekregen... Maar het probleem was vriendlief heeft namelijk maar 1,5 bal (die ene is niet volgroeid) Mijn dokter zei dat hij dan eerst maar even een afspraak met zijn eigen dokter moet maken. En dat we daarna een afspraak konden maken met de gyn... Dus afwachten maar wat zijn dokter zegt. Liefs Evemarlin
Hi lieve mensen, ik lees zo af en toe hier nog mee. Het doet me eigenlijk wel goed om te zien dat er toch wel meer mensen langer bezig zijn dan een jaar. Het gevoel dat je iig niet de enige bent! Succes allemaal...
Hoi Zeehondje ik vind dat ook fijn, al is het natuurlijk niet leuk als een zwangerschap op zich laat wachten. Maar idd je bent echt niet de enig! Ik sta ook op de NOD's en dan zie je mensen voorbij komen die korte tijd bezig zijn en zwanger zijn! Daarom vind ik deze topis anders en prettiger! en het leuke is dat ook hier mensen zwanger worden na een lange tijd! Zit jij al in de mallemolen? groetjes Hanneke
hey meiden, spannende week weer aangebroken voor een aantal onder ons! de duimen draaien weer volop! milla....ik herken het....krijg ook als ik nu ongie wordt een hsg en zie er als een berg tegenop! heb jij ook naproxen meegekregen?
Hoi Succes bij de HA Mijn huisarts wilde graag eerst de zaadkwliteit van mijn man testen voor ik door werd gestuurd.