spannend springmuis! welkom sandra! mijn gyn doet de samenlevingstest ook niet germini. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met hsg en hoop dat jullie ze hier willen delen..!
Heej Germini! Ja graag, wil ik wel weten, al is het denk ik bij iedereen anders zoals ik het lees! Heel veel succes he de 15e! Milla Rose, Doen we! ik iig Liefs!
Heyyy ladies! Het is weer zover grrrrrrrrrrrr gisterenavond voordat ik een tukkie ging waren de duiveltjes weer gekomen! Had niet anders verwacht, maar altijd is er ietsiepietsie hoop! Woensdag naar de fert, ben benieuwd Ik ga ff bijlezen... Liefs Han
ik laat horen hoe het is geweest woensdag. Dat wordt waarschijnlijk vrijdag, want woensdagavond hetb ik avonddienst en donderdag teamdag en donderdagavond een sinterkerstfeest met vriendinnetjes... pffff druk druk druk Groetjes Hanneke
had gisteren getest (witter dan wit), vandaag niet meer omdat ik schouderpijn heb, een teken dat het voor vanavond laat gaat komen... dus dat wacht ik maar af. Anders morgenochtend testen maar weet eigenlijk 100% zeker dat het zover niet gaat komen.
Hoi hoi, Jammer voor je hanneke dat je ongi bent. Ik ben ook ongi al een week lang:S. Vorige week maandag tot en met zondag bruin/rozig een beetje maar en nu gister rood:S. Op welke dag zou ik nu mijn eisprong hebben? Ik moet ook vandaag naar de gyn. Zou hij nu wel een inwendige echo doen nu dat ik ongi ben? Iemand ervaring ermee? Groetjes
Dankje wel voor je antwoord. Zal wel een lekkere zootje worden haha. Ik moet er om 2 uur zijn dus ben benieuwd. Kreeg jij ook med. toen je de 1ste keer kwam? Ik heb namelijk het gevoel dat ik iedere maand geen eisprong heb. Toen ik stopte met de pil had ik van die ovaluatietesten. De eerste maand had ik hem wel en daarna heeft hij hem nooit meer aangegeven:S. Terwijl dat ik het telkens om dezelfde tijdstippen deed en dezelfde dagen. Groetjes
nee, bij mij bleek alles in orde. en bij mannetje ook. enige wat overblijft is hsg, maar omdat alles goed was lijkt dat me ook sterk dus heb ik het onderzoek uitgesteld. ben er nog niet klaar voor en willen het liever nog een tijdje zo proberen. hsg kan altijd nog
Hoi hoi, Ik ben bij de gyn geweest en alles was goed bij mij. Ik heb een inwendige echo gehad en moest bloedprikken en mijn manneke moet zijn kwakkie inleveren haha. Verder moet ik me een maanlang tempraturen en aankruisen hoeveel bloed dat ik verlies. Ik moet 5 januari weer terug komen. Groetjes
Sandra wat fijn dat het goed is gegaan! heb jij ook zo'n blauwe plek van het bloedprikken? die van mij is nu groen geel ieeew hahaha Hanneke succes morgen!
Sandra Super dat het goed is gegaan Dank jullie wel allemaal voor het succes Ik wil eigenlijk geen inw. echo met mijn ongi...... Liefs Han
Hi allemaal, ben alweer een paar dagen niet online geweest Heb deze week me rooster voor januari gekregen dus ga morgen een afpraak in het ziekenhuis maken voor januari En ik zie net dat me banner niet klopt, want ik ben niet ongi geworden 1 dagje overtijd maar ik hoop nergens op hoor deze maand, ik wacht het even rustig af En met jullie alles goed?
Grrrrrrr........ had ik net een mega bericht getikt, met voor iedereen persoonlijk een stukje ..... duw ik op het verkeerde knopje en is alles weg...... Daarom nu even in het algemeen: dames die binnenkort voor een onderzoek naar het zh moeten : heel veel succes ! Hanneke: succes morgen bij de gyn. Aan alle andere dames: keep the faith ! Morgen heb ik 1e afspraak bij de vk. Ga vragen of ik al een vroege echo mag laten maken omdat ik nog steeds veel last heb van buikpijn. Vind het best spannend.... Liefs, Janneke
Hi springmuis, Ja ik heb ook een blauwe plek haha. Waren het bij jou ook 4 buisjes bloed? Ik moet volgende week dinsdag het kwakje van mn man inleveren haha. In welke omgeving wonen jullie? Groetjes